اخبار

آمادگی دختران دونده سپاهان برای کسب قهرمانی دوباره
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

آمادگی دختران دونده سپاهان برای کسب قهرمانی دوباره

تیم دو و میدانی بانوان سپاهان امیدوار به کسب دومین قهرمانی پیاپی در لیگ باشگاه‌های کشور است.

بهرامی سرپرست تیم دو و میدانی بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه در خصوص اعزام این تیم به مسابقات لیگ دو و میدانی کشور گفت: مرحله نخست رقابت های لیگ دو و میدانی بانوان فصل جدید در روزهای چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات امسال در سه مرحله برگزار خواهد شد که احتمال دارد مراحل بعدی این مسابقات به میزبانی اراک و خرم‌آباد برگزار شود.

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان افزود: این مسابقات در 24 ماده برگزار خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان با 25 ورزشکار در هر 24 ماده حضور خواهد داشت.

بهرامی در خصوص عملکرد تیم دو و میدانی بانوان سپاهان در سال‌های گذشته گفت: سال 98 که تیم دو و میدانی بانوان سپاهان تشکیل شد موفق به کسب عنوان سومی مسابقات کشور شدیم، سال گذشته نیز در مسابقات بزرگسالان قهرمان و در مسابقات جوانان عنوان سومی را به خود اختصاص دادیم و امیدوار هستیم این روند رو به رشد برای سال های آینده ادامه داشته باشد.

بهرامی ادامه داد: در سال 99 با وجود شیوع کرونا، تیم ما با اقتدار کامل در مسابقات شرکت کرد و ورزشکاران ما موفق به شکستن رکورد‌های ملی و باشگاهی شدند که یکی از مهم ترین آنها شکستن رکورد ماده 4 در 400 متر بود.

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان با اشاره ضرورت داشتن نگاه ویژه به ورزشکاران جوان استان اصفهان بیان داشت: نزدیک به نیمی از ترکیب تیم دو و میدانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را بانوان ورزشکار استان اصفهان تشکیل می‌دهند و بخشی از آنها از تیم جوانان که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شده بود به تیم بزرگسالان راه یافتند.

وی در پایان گفت: حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از دو و میدانی و ورزش بانوان بسیار عالی است، نظم حاکم بر این باشگاه یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت ورزش بانوان است و تیم داری و حضور این باشگاه در رشته دو میدانی باعث افزایش کیفیت مسابقات این رشته ورزشی در کشور شده است.

 

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی آقای مهندس با سپاهان تمدید کرد
مطلب بعدی دعوت 3 طلایی‌پوش به اردوی تیم ملی زیر 15 سال
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
/7
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN