اخبار

اخلاق مهمترین عامل پیشرفت تیم هندبال بانوان سپاهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

اخلاق مهمترین عامل پیشرفت تیم هندبال بانوان سپاهان

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و مهمترین عامل موفقیت آن اخلاق ورزشکاران است، برای سپاهان اخلاق و نظم تیمی بسیار مهم است.

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ شرایط تیم‌ها در لیگ برتر هندبال سخت بود؛ در فصلی که گذشت تیم فولاد مبارکه سپاهان به دلیل داشتن انگیزه بالا برای کسب عناوین بالای جدول، اولین تیمی بود که با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد.

وی افزود: در فصلی که گذشت با توجه به بزرگی نام سپاهان، سعی داشتیم از بازیکنان ملی پوش و جوانی که تابع اخلاق و رفتار حرفه‌ای هستند استفاده کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: اولین دیدار ما در لیگ برتر با تیم اشتهاد سازه قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها بود، با توجه به اینکه ساختار اصلی اشتهاد سازه را بازیکنان ملی پوش تشکیل می‌دهد، آن‌ها موفق شده بودند در ۵ فصل اخیر مقام قهرمانی لیگ برتر را کسب کنند. متاسفانه پیش از این دیدار تست کرونای ۷ بازیکن و یکی از مربیان ما مثبت شد و نتوانستیم در این دیدار حساس از وجود آن‌ها استفاده کنیم، ولی با وجود نبود این بازیکنان فقط با اختلاف ۲ گل نتیجه دیدار را با حریف خود واگذار کردیم، اما در ادامه فصل تمام دیدار‌های خود را پیروز شدیم.

محمدخانی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی لیگ به دلیل خستگی بازیکنان و تجربه تیم حریم متاسفانه بازی را واگذار کردیم، اما در دیدار رده بندی بازیکنان ما با اتحاد و تلاش خود پیروز میدان شدند و موفق به کسب مقام سومی لیگ برتر هندبال بانوان کشور شدیم.

وی افزود: با توجه به پتانسیل سپاهان، ان شاء الله در فصل آینده با برنامه ریزی خوبی که انجام خواهد شده است، هندبال سپاهان شاهد موفقیت‌های فراوانی خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: با توجه به سرمایه گذاری خوب سپاهان در رده‌های سنی پایه، توانستیم فصل گذشته با استفاده از این بازیکنان مقام نایب قهرمانی در رده جوانان و سومی لیگ برتر کشور را کسب کنیم.

وی افزود: سپاهان تنها باشگاهی است که در رده‌های سنی خود سرمایه گذاری خوبی داشته است و در هندبال نیز از سال ۹۲ با برنامه ریزی‌هایی که در این باشگاه انجام شد بازیکنان خوبی در این باشگاه پرورش داده شدند و حاصل این سرمایه گزاری کسب مقام سومی سپاهان در لیگ برتر پس از ۱۲ سال بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان ادامه داد: رده‌های سنی، اصل و ستون یک باشگاه هستند و اگر برنامه ریزی مناسبی برای آن‌ها شود، می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و به جرات می‌توان گفت سپاهان تنها باشگاهی است که سرمایه گذاری خوبی روی بازیکنان رده‌های سنی و مربیان جوان داشته است و نتیجه آن را با کسب موفقیت‌های اخیر مشاهده می‌کنیم.

محمدخانی گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و مهمترین عامل موفقیت آن اخلاق ورزشکاران است، برای سپاهان اخلاق و نظم تیمی بسیار مهم است و در مرحله بعد برنامه ریزی‌هایی که باشگاه برای بازیکنان و تیم‌های مختلف می‌کند.

وی افزود: سپاهان تنها باشگاه است که مدیرعامل و مدیران قهرمانی آن در محل تمرین تیم‌های بانوان حاظر می‌شوند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند.

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: من بعنوان عضوی از خانواده هندبال کشور که سال‌ها بازیکن و مربی هندبال بوده ام می‌توانم بگویم برای تمام هندبالیست‌های ایران حضور در باشگاه سپاهان یک آرزو است و بار‌ها از من خواستند حتی برای یک ساعت در تمرینات سپاهان حاظر شوند و تست بدهند، این موضوع نشان دهنده بزرگی باشگاه است. بزرگی سپاهان وابسته به مدیران بزرگ این باشگاه و برنامه ریزی‌های صحیح است.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی کاپیتان به خانه برگشت
مطلب بعدی تجلیل باشگاه سپاهان از خانواده مرحوم پاکروان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN