اخبار

اردلان، تنها ایرانی حاضر در دوره مدرسی مربیان برتر زن قاره کهن
روابط عمومی /

از نصف جهان تا سرزمین معابد و لبخندها؛

اردلان، تنها ایرانی حاضر در دوره مدرسی مربیان برتر زن قاره کهن

دومین دوره آموزش مدرسی مربیان برتر زن در قاره آسیا به میزبانی شهر بانکوک در تایلند در حال برگزاری است و نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان به عنوان تنها نماینده ایران در دوره حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تصمیم و اراده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای ارتقای بازی بانوان در قاره با آغاز دومین دوره آموزشی مربیان زنان AFC 2023 در بانکوک تایلند در روز دوشنبه بیشتر مورد تاکید قرار گرفت.
دومین دوره آموزش مدرسی مربیان زن فوتبال آسیا از ششم آذرماه آغاز شده و تا دهم آذرماه ادامه دارد.
مسئولان کمیته آموزش (AFC) ویم کوورمانز مدافع سابق تیم ملی هلند و مربی پیشین تیم‌های ملی هلند و ایرلند که در کارنامه خود دستیاری سرمربیان بزرگی چون دیک ادوکات، مارکو فان‌باستن، برت فن‌مارویک و جیووانی تراپاتونی دارد را به عنوان مدرس انتخاب کرده‌اند.

نیلوفر اردلان که با توجه به مدرک (A) مربیگری فوتبال آسیا به عنوان نماینده فوتبال بانوان ایران در این دوره و در جمع سرمربیان نخبه قاره آسیا حضور دارد، روز جمعه دهم آذرماه کنار تیمش در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل تیم ایساتیس کران فارس نخواهد بود، هر روز به صورت مستمر تمرینات و عملکرد بازیکنانش را رصد می‌کند.

مطلب قبلی بانوی طلایی نماینده سپاهان در جام جهانی هندبال
مطلب بعدی تقدیر سپاهان از ملی‌پوشان هانگژو
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN