اخبار

افتتاح فروشگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

افتتاح فروشگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

صبح امروز چهارشنبه ششم اسفند ماه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای حرکت به سمت حرفه‌ای‌تر شدن، فروشگاه رسمی خود را در ورزشگاه بزرگ نقش جهان افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه در آیین افتتاح فروشگاه سپاهان گفت: امروز به برکت نام مولا علی ابن ابیطالب باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای حرفه‌ای‌تر شدن فروشگاه خود را افتتاح کرد.

وی افزود: استاندارد شدن باشگاه و حرکت به سمت حرفه‌ای شدن مورد تاکید مدیریت شرکت فولاد مبارکه است. با برنامه ریزی همکاران پرتلاش باشگاه سپاهان برای رسیدن به این هدف، برنامه جامعی را تدوین و تقدیم مدیریت شرکت فولاد مبارکه نمودیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در این راستا یکی از اقدامات مهم ما، پاسخگویی به نیاز‌ها و علاقه‌مندی‌های هواداران و جامعه است که بتوانند محصولات اورجینال و اصلی باشگاه را از فروشگاه‌های اصلی باشگاه تهیه کنند.

ساکت تصریح کرد: هواداران باید مطلع باشند که یک باشگاه حرفه‌ای نیازمند داشتن پرسنل، ورزشگاه و هوادار حرفه‌ای است. الفبای هوادار حرفه‌ای این است که هواداران ارتباطش با باشگاه یک ارتباط مستقیم و بر خط باشد، فضای مجازی اصلی و آفیشیال(رسمی) را دنبال کنند، ارتباطش با فروشگا‌ها و اپلیکیشن‌های اصلی باشد. اخبار را از بستر رسمی مدیریت روابط عمومی که ابزارش سایت و صفحات مجازی باشگاه است دریافت کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: امروز در عرصه فوتبال و ورزش بین‌المللی فروشگاه‌‌های هواداری به عنوان یک نقطه مهم برای پاسخگویی به نیازهای هواداران هستند.

وی افزود: در بهمن‌ماه مرکز فنی ورزشی تیم فوتبال سپاهان را برای اولین‌بار به همت همکاران ارزنده و شایسته خود افتتاح کردیم و امروز در اسفندماه به برکت این ایام مبارک فروشگاه رسمی باشگاه را در ورزشگاه بزرگ نقش جهان افتتاح می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: بهره‌برداری غیرمجاز از نام، لوگو و عنوان فروشگاه سپاهان حتماً پیگیری حقوقی خواهد شد و در این راستا تلاش می‌کنیم که هوادار ما که علاقمند به داشتن اقلام رسمی باشگاه است بتواند از فروشگاه رسمی باشگاه این اقلام را تهیه کند.

محمدرضا ساکت اعلام کرد: در آینده ممکن است فروشگاه با اعلام رسمی روابط عمومی و مدیریت بازاریابی باشگاه شعب دیگری در صفائیه و نقاط دیگر داشته باشد تا امکان بهره‌مندی هواداران از محصولات اورجینال و اصلی باشگاه فراهم شود. با تلاش همکاران ما در واحد مدیریت بازرگانی، امکان خرید اینترنتی، تلفنی و خرید حضوری  فراهم شده که البته در این شرایط شیوع ویروس کرونا، دو بخش فروش اینترنتی و تلفنی مورد تاکید بیشتری است.

لازم به ذکر است اولین خرید از فروشگاه رسمی باشگاه سپاهان  توسط  محمدرضا ساکت مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان انجام شد.

ضمناً هوادارا می توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام sepahanshop_official@ به صورت بر خط از فروشگاه  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خرید کنند.

 

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی سپاهان از سد شهرداری ورامین گذشت
مطلب بعدی صعود سپاهان به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
2/3
0رأی موافق 1رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN