اخبار

اولویت آکادمی کشتی فرنگی سپاهان پرورش استعداد‌ها است
روابط عمومی /
/ دسته ها: کشتی فرنگی

مربی تیم کشتی فرنگی نونهالان سپاهان:

اولویت آکادمی کشتی فرنگی سپاهان پرورش استعداد‌ها است

مربی تیم کشتی فرنگی نونهالان سپاهان گفت: اگر تنها به نتیجه این رقابت‌ها می‌اندیشیدیم مطمئناً می‌توانستیم تیم‌های خیلی بزرگتری را شکست دهیم اما هدف آکادمی باشگاه سپاهان مشخص است و ما در مسیر خاصی حرکت می‌کنیم تا در نهایت به مقصد برسیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، حمید سرشوق با اشاره به اینکه لیگ آینده‌سازان کشتی فرنگی نونهالان استان اصفهان از سطح بالایی برخوردار بود، اظهار کرد: درحالی مقابل تیم منتخب شهرکرد متحمل شکست شدیم که از دوبنده پوشان این تیم از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند. برای آکادمی سپاهان تنها حضور نونهالان و کسب تجربه حضور در مسابقات حائز اهمیت بود.

وی با تاکید بر اینکه آکادمی کشتی فرنگی نونهالان باشگاه سپاهان چند ماهی است فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: برخی نونهالان حاضر در آکادمی باشگاه سپاهان چند سالی سابقه تمرین کشتی را دارند ولی تصحیح اشتباهات، تغییر گارد و مسائلی از این دست برای رده سنی نونهالان بسیار مشکل است ولی تمام اعضای کادر فنی تلاش خود را در این زمینه به‌کار بسته‌اند.

مربی تیم نونهالان کشتی فرنگی سپاهان تصریح کرد: برد و باخت اصلا نباید برای کشتی‌گیران نونهال اهمیتی داشته باشد و تنها موضوع قابل اهمیت باید عملکرد دوبنده پوشان نونهال باشد. اکثریت نونهالان سپاهانی که در این دوره از رقابت‌ها روی تشک رفتند عملکرد مناسبی از خود ارائه دادند البته برای حضور پر قدرت‌تر در دور برگشت مسابقات باید تغییراتی از لجاظ روحی و فنی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مساابقات توانستیم برخی از نونهالان را مورد محک قرار دهیم، گفت: داشته‌هایمان را در دور رفت لیگ‌آینده‌سازان به نمایش گذاشتیم. هدف آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان پایه‌سازی است. اگر تنها به نتیجه این رقابت‌ها می‌اندیشیدیم مطمئناً می‌توانستیم تیم‌های خیلی بزرگتری را شکست دهیم اما هدف آکادمی باشگاه سپاهان مشخص است و ما در مسیر خاصی حرکت می‌کنیم تا در نهایت به مقصد برسیم.

مطلب قبلی دختران سپاهان، صدرنشینِ بی‌رقیب در مرحله نخست
مطلب بعدی در سالم‌سازی نسل نوجوان و جوان مشارکت داریم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN