اخبار

بازدید مدیران باشگاه سپاهان از مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

بازدید مدیران باشگاه سپاهان از مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال

جمعی از مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان به منظور بسط همکاری‌ها از مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پس از بازدید محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان و با هدف ظرفیت‌سنجی، بررسی زمینه‌های همکاری و اشتراک‌گذاری تجارب مشترک آقای دکتر لطفی رئیس هیات مدیره باشگاه، .......... از مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال دیدن کردند و در جلسه‌ای با مدیران این مرکز به بررسی نحوه همکاری با یکدیگر پرداختند.

دکتر لطفی رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای استاندارد‌های پزشکی ورزشی در این مرکز بیان داشت: باشگاه سپاهان به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای که علاوه بر افتخارآفرینی در عرصه قهرمانی به صورت ویژه روی استعدادیابی و پرورش استعداد‌های ورزشی تمرکز کرده است، مشتاق است تا به بسط زیرساخت‌های خود مطابق استاندار‌های جهانی بپردازد و ان‌شالله با حمایت‌های آقای مهندس ساکت و تاکیدات ویژه ایشان به زودی گام‌های موثری در این زمینه برداشته خواهد شد.

عباس ربیعی پزشک تیم سپاهان نیز با اشاره به امکانات ویژه پزشکی و ریکاوری مرکز گفت: ورزش قهرمانی هر روز پیچیدگی‌های تازه‌ای پیدا می‌کند و لازم است پزشکان، فیزیوتراپ‌ها و کادر درمانی هر تیمی آخرین متد‌های روز دنیا برای سنجش سلامت یک ورزشکار، درمان مصدومیت‌ها و بازگرداندن آن‌ها به میادین را در اختیار داشته باشند که در مرکز پزشکی ورزشی ایرنمال بخشی از این امکانات موجود است.

دکتر هاشم خدادادی مربی بدنساز تیم سپاهان نیز با بیان برخی از تجارب خود در زمینه آماده‌سازی بازیکنان و لزوم بومی‌سازی دانش پزشکی و بهره گیری از آن گفت: عدم شناخت استعداد‌های کودکان و نوجوانان بسیاری اوقات باعث هدر رفت سرمایه‌های انسانی و مالی در کشور می‌شود. ما ناگزیر هستیم هم‌پای دنیا در راستای تهیه نیم‌رخ ژنتیکی ورزشکاران قدم برداریم، تا زمانی که اقداماتی از این دست صورت نگیرد کماکان سیستم آزمون و خطا پی گرفته می‌شود که بازدهی مطلوبی ندارد. تاسیس مراکز پرشکی ورزشی مدرن گام موثری در این راستاست.

گفتنی است مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال که خدمات بدنسازی، آب‌درمانی، طب‌سوزنی، مشاوره تغذیه، ماساژ، سالن اختصاصی تمرینات هوشمند و فانکشنال را ارائه می‌کند در وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰ هزار متر و برابر با استاندارد‌های جهانی FIFA و AFC ساخته شده و ورزشکاران ملی‌پوش و المپیکی رشته‌های مختلف در آن زیرنظر متخصصین به انجام فعالیت‌های ورزشی و درمانی می‌پردازند.

 

انتهای پیام/ش

مطلب قبلی چشم انتظاری های مادرم ، تمامی ندارد
مطلب بعدی ادامه درخشش الهه منصوریان در مسابقات Wlf چین/ حریف چینی منصوریان ناک‌اوت شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
4/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN