اخبار

بازدید مدیرعامل باشگاه سپاهان از مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

بازدید مدیرعامل باشگاه سپاهان از مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدرضا ساکت در این بازدید از بخش‌های مختلف پزشکی شامل قلب، بخش تخصصی پزشکی ورزشی، بازتوانی، فیزیوتراپی و روانشناسی ورزشی دیدن کرد.

بدنسازی، آب‌درمانی، طب‌سوزنی، مشاوره‌تغذیه، ماساژ، سالن اختصاصی تمرینات هوشمند و فانکشنال از دیگر بخش‌های این مرکز هستند که دروسعتی بالغ بر ۲۰۰۰ هزار متر و برابر با استاندارد‌های جهانی FIFA و AFC ساخته شده و ورزشکاران ملی‌پوش و المپیکی رشته‌های مختلف در آن زیرنظر متخصصین به انجام فعالیت‌های ورزشی و درمانی می‌پردازند.


مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه این بازدید عنوان کرد: مرکز پزشکی ورزشی ایرانمال یک مرکز حرفه‌ای و سزاوار مردم ایران ساخته شدهو لازم است مشابه آن در استان‌های مختلف تاسیس شود.


ساکت با اشاره به برنامه‌های باشگاه سپاهان برای ارتقای زیرساخت‌ها و ارتباطات بین‌المللی بیان داشت: امیدواریم به زودی با عقد تفاهم‌نامه و ایجادتعامل میان سپاهان و کلینیک پزشکی ورزشی ایرانمال به عنوان اولین تیم ایرانی شاهد تاسیس چنین مرکزی با استاندارد‌های روز دنیا در اصفهان باشیم که هم بتواند در خدمت تیم‌های باشگاه باشد و هم به ورزشکاران و علاقه‌مندان اصفهانی خدمات پزشکی و ورزشی ارائه کند.

مطلب قبلی فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار خانوادگی
مطلب بعدی برگزاری دوره مربیگری A آسیا
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN