اخبار

باورمان نمی‌شود از مسابقات کنار رفتیم
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

محرم نویدکیا:

باورمان نمی‌شود از مسابقات کنار رفتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت:خودمان باورمان نمی‌شود اینقدر راحت از مسابقات کنار رفتیم و متاسفانه خوش شانسی که بعضی وقت‌ها در فوتبال هست ما از آن بهره نبردیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در نشست خبری پی از دیدار برگشت با الدحیل قطر گفت: باورم نمی‌شود، نمی‌دانم چه باید بگویم، ما نیمه اول موقعیت‌های فوق العاده زیادی داشتیم، فکر می‌کنم شش یا هفت بار با دروازبان حریف یک در مقابل یک شدیم، ولی متاسفانه استفاده نکردیم.


وی افزود: حرف دیروزم را مجبورم تکرار کنم وقتی بازی‌ها همزمان نباشد، وقتی از ۵ گروه فقط سه تیم دوم می‌توانند صعود کنند، ما هم مجبور بودیم بازی را ببریم، هم مجبور بودیم به خاطر شرایط گروه‌های دیگر تفاضل گلمان را بالاتر نگه داریم و به خاطر همزمان نبودن بازی‌ها ریسک‌های زیادی کردیم و متاسفانه موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم. در نیمه اول تک موقعیت‌های حریف وارد دروازه ما می‌شد و موقعیت‌های بسیار زیاد ما درون دروازه نمی‌رفت، اما نیمه دوم هم ما موقعیت‌های زیادی داشتیم هم الدحیل و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: از همه هوادارن عذرخواهی می‌کنم مسئولیت این شکست با من است بازیکنان تمام تلاششان را کردند و خودمان باورمان نمی‌شود اینقدر راحت از مسابقات کنار رفتیم و متاسفانه خوش شانسی که بعضی وقت‌ها در فوتبال هست ما از آن بهره نبردیم.


نویدکیا درمورد موقعیت‌های از دست رفته سپاهان گفت: ما به خاطر نیازی که به برد داشتیم بازیکنانمان بیش از حد اصرار می‌کردند با دقت ۱۰۰ % ضربات آخر را بزنند، می‌خواستند با تمام وجود به تیم کمک کنند، ولی دقت بیش از حد بعضی وقت‌ها باعث می‌شود کاری که باید اصولی انجام شود اتفاق نیفتد.

مطلب قبلی وداع تلخ سپاهان با لیگ قهرمانان آسیا در شب فرصت‌سوزی‌
مطلب بعدی دوست دارم از سپاهان به لیگ انگلیس بروم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
2/5
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN