اخبار

با آمادگی بالا قهرمانی را حفظ می‌کنیم
روابط عمومی /

مدیر تیم شمشیربازی بانوان سپاهان:

با آمادگی بالا قهرمانی را حفظ می‌کنیم

مدیر تیم شمشیربازی بانوان سپاهان گفت: با توجه به تمرینات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده بیشتر از بازیکنان بومی استان نسبت به سال پیش، علاوه بر حفظ مقام قهرمانی، به دنبال کسب مدال طلا در هر 3 اسلحه هستیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ مهشاد ایوبی در خصوص شرایط و روند آمادگی تیم شمشیربازی بانوان سپاهان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ، اظهار کرد: تمرینات تیم شمشیربازی بانوان از تیر ماه 1401 آغاز شده و با توجه به حضور بازیکنان در مسابقات کشوری، کسب مقام‌های قهرمانی در کشور ، دعوت 8 بازیکن از تیم فولاد مبارکه سپاهان به اردوهای متعدد تیم ملی و اعزام چند بازیکن تیم فولاد مبارکه به مسابقات آسیایی و جهانی و کسب مدال در این مسابقات، اکنون تیم ما در آمادگی بسیار بالایی است.

وی افزود: زمان شروع مسابقات از 13 اردیبهشت ماه است که تیم فولاد مبارکه سپاهان در هر 3 اسلحه ( اپه ، فلوره و سابر ) در این مسابقات شرکت می‌کند.

مدیر تیم شمشیربازی بانوان سپاهان یادآور شد: سال گذشته تیم شمشیربازی بانوان در مسابقات لیگ کشوری در اسلحه اپه و سابر مقام دوم، در اسلحه فلوره مقام سوم و در مجموع 3 اسلحه به مقام قهرمانی رسید که امسال با توجه به تمرینات، برنامه ریزی‌های انجام شده و استفاده بیشتر از بازیکنان بومی استان نسبت به سال پیش، علاوه بر حفظ مقام قهرمانی، به دنبال قهرمانی در هر 3 اسلحه هستیم.

 

مطلب قبلی مسابقه طراحی لباس تیم فوتبال سپاهان
مطلب بعدی رحیمی‌زاده: وویوویچ رزومه خوبی دارد/امیدوارم بتوانیم از تجربیات او استفاده کنیم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN