اخبار

با قهرمانی راهی لیگ برتر خواهیم شد
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

مربی تیم والیبال بانوان سپاهان:

با قهرمانی راهی لیگ برتر خواهیم شد

مربی تیم والیبال بانوان سپاهان عملکرد قاطع و ۸ پیروزی سه بر صفر شاگردانش را نتیجه آنالیز خوب تیم خود و حریفان دانست و گفت: بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و می‌خواهیم با صدرنشینی و کسب جام به لیگ برتر صعود کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ نازی سروش در گفت‌وگو با پایگاه خبری باشگاه با اشاره به نتایج درخشان و کسب عنوان پدیده لیگ تا پایان هفته سوم رقابت‌ها، اظهار کرد: بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر شدیم تا در بازی برابر ثمین خراسان رضوی نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و تمام بازیکنان اوج عملکردشان را داشته باشند. تیم مدعی ثمین در جايگاه دوم جدول بود اما نتوانست حرفی برای گفتن در مقابل دختران طلایی داشته باشد.
او افزود: دختران سپاهان با اقتدار سه بر صفر و قاطعانه رقابت‌های هفته سوم را از آن خود کردند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند.
سروش خاطر نشان کرد: در مسابقات هفته سوم با توجه به شرایط تمرینی پرفشار هفته‌های قبل، بازیکنان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند که نتیجه تلاش بازیکنان و کادر تیم است. این نتایج مقتدرانه را با آنالیز خوبی که از حریفان هفته سوم و تیم خود داشتیم، بدست آوردیم.

او همچنین ابراز امیدواری کرد: قاطعانه در نظر داریم صدرنشینی را تا سکو قهرمانی ادامه داده و با جام طلایی به لیگ برتر صعود کنیم.
مربی تیم والیبال بانوان سپاهان در پایان درباره ادامه رقابت‌های لیگ سری‌آ والیبال بانوان کشور، توضیح داد: هفته چهارم نیز از ۸ آذر آغاز خواهد شد و در این روزها تمرینات پرفشار و هدفمندی را ادامه می‌دهیم تا هفته چهارم نیز در برابر تیم‌های مقابل حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مطلب قبلی پیروزی قاطعانه فوتبالیست های جوانان سپاهان در برابر حریف شیرازی
مطلب بعدی دربی دوستانه اصفهان برنده نداشت
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN