اخبار

بدون بازی باخته میزبان مرحله نهایی هستیم
روابط عمومی /

سرمربی تیم والیبال جوانان سپاهان:

بدون بازی باخته میزبان مرحله نهایی هستیم

سرمربی تیم والیبال جوانان سپاهان گفت: بدون باخت و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رسیدیم و برای دومین بار میزبان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اکرم داوودی در گفت‌وگو با پایگاه خبری باشگاه در خصوص روند تیم والیبال جوانان دختر سپاهان، اظهار کرد: مرحله نخست بازی‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۶ استان ایران در تاریخ ۲۰ تیر برگزار شد که سپاهانِ میزبان بدون واگذاری هیچ ست و گیم مقام اول را بین ۵ تیم گروه را کسب کرد و مستقیم راهی دور بعد شدیم.

او افزود: در مرحله نخست با تیم‌های سرخپوشان تهران، اروند مازندران، آیندگان شهرکرد و ماوان البرز بازی کردیم و همگی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر سپاهان همچنین ادامه داد: مرحله دوم از نهم مرداد ماه در لرستان با حضور ۴ تیم به صورت رفت و برگشت شد که در ۶ دیدار به مصاف تیم‌های شریف برازجان، اوج ساحل و نوین افلاک لرستان رفتیم و بدون باخت همچنان به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رسیدیم.

داوودی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی با تیم‌های مدرن پیشرفته، سورن پیشگام و گل گهر سیرجان هم تیمی هستیم و از روز شنبه تا دوشنبه تکلیف تیم‌های صعود کننده به جمع ۴ تیم مشخص خواهد شد.

مطلب قبلی در بازی فردا به حضور هواداران نیاز داریم/ می‌خواهیم برای همه الگو باشیم
مطلب بعدی ترکیب سپاهان مقابل تراکتور مشخص شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN