اخبار

برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی باشگاه هدف هرمز و سپاهان قاسم آباد خواف در اصفهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی باشگاه هدف هرمز و سپاهان قاسم آباد خواف در اصفهان

تیم‌های فوتبال هدف هرمز و سپاهان قاسم آباد خواف به دعوت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اصفهان آمدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ این باشگاه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی تفاهم‌نامه‌های همکاری با تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی مناطق کم برخوردار به‌ویژه مناطق مرزی کشور به امضا رسانده است.
ارائه خدمات فنی ورزشی، برگزاری اردو‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی، برگزاری دوره‌های دانش افزایی مربیان باشگاه‌ها، پروژه استعدادیابی در رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال و فوتسال از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه‌ها است.
در همین راستا سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین باشگاه هدف هرمز و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به امضا رسید.
در همین راستا یک گروه فنی ورزشی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت استعداد یابی و برگزاری دوره های دانش افزایی مربیان فوتبال جزیره هرمز به این جزیره اعزام شد.
در ادامه این همکاری ها، به دعوت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تیم‌های امید هدف هرمز و سپاهان قاسم‌آباد خواف ضمن سفر به استان اصفهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار، گفتگو و در ادامه از زیرساخت‌های اداری و ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدن کردند.
برگزاری کلاس دانش افزایی و روانشناسی توسط باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای مربیان فوتبال این دو باشگاه از دیگر اهداف این سفر بود که در این راستا کلاس‌هایی با حضور مدرسان  و پزشک باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.
پس از بررسی‌های فنی و تکنیکی تعدادی از بازیکنان این دو باشگاه مورد توجه استعدادیابان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفتند و به چرخه استعدادیابی باشگاه اضافه شدند.
بازدید از اماکن مذهبی، فرهنگی و تاریخی شهر اصفهان از دیگر برنامه‌های این سفر بود که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

مطلب قبلی پیروزی بانوان طلایی‌پوش سپاهان در ایستگاه پایانی / رتبه سوم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان به سپاهان رسید
مطلب بعدی محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان کناره‌گیری کرد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN