اخبار

بلندقامتان سپاهان، بی‌رحم در اصفهان/گلفام، جز حاشیه حرفی برای گفتن نداشت

بلندقامتان سپاهان، بی‌رحم در اصفهان/گلفام، جز حاشیه حرفی برای گفتن نداشت

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، با پیروزی تماشایی مردان والیبالیست سپاهان مقابل گلفام آمل به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان و در جذاب‌ترین دیدار هفته، تیم والیبال سپاهان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل گلفام به برتری رسید.

در این رقابت که بیش از ۱۸۰ دقیقه به طول انجامید، سپاهانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و دست اول را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به نفع خود به پایان رساندند.

در دست دوم این بازی نیز، دو تیم همانند دست اول پایاپای با یکدیگر پیش می‌رفتند اما در امتیازات پایانی نماینده آمل بهتر کار کرد و توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شود.

از نکات قابل توجه این دست اعتراض بی‌مورد و شدید بازیکنان و کادر گلفام به ثبت یکی از امتیازات به سود سپاهان بود و در اقدامی عجیب این تیم دقایقی را از زمین مسابقه خارج شد تا مسابقه با تنش همراه شود.

بلندقامتان سپاهان در دست سوم، بدون توجه به حواشی و با بهره‌گیری مناسب از تاکتیک کادرفنی ورق بازی را برگرداندند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند، اما دست چهارم این مسابقه مهیج باز هم با برتری نماینده آمل همراه بود تا تکلیف برنده این رقابت در دست پایانی مشخص شود.

در دست پنجم این رقابت تماشایی نیز هر دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند اما از امتیاز ششم، مردان والیبالیست سپاهان توانستند با اتکا به کار تیمی و حملات مناسب، بازی را به سود خود پیش ببرند و این دست با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید تا این ماراتن سه ساعته در نهایت با برتری سپاهان همراه شود.

والیبالیست‌های سپاهان با برتری در این رقابت، جایگاه خود را در رتبه دوم گروه حفظ کردند و با خیال آسوده از ثبات جایگاه، جمعه هفته آینده میهمان طلایی‌پوشان ورامین خواهند بود.

مطلب قبلی پاس گل محمد کریمی، برگزیده لیگ قهرمانان آسیا
مطلب بعدی از نظر حقوقی رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف اشکال داشت
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN