اخبار

بیش از ۵ هزار بازدید نوروزی از موزه سپاهان داشتیم/ شگفتانه‌هایی برای سال جدید داریم
روابط عمومی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

مسؤول موزه افتخارات سپاهان:

بیش از ۵ هزار بازدید نوروزی از موزه سپاهان داشتیم/ شگفتانه‌هایی برای سال جدید داریم

مسؤول موزه افتخارات سپاهان گفت: در زمان تور نوروزی از ۲ الی ۱۰ فروردین ماه بیش از ۵ هزار بازدیدکننده داشتیم که در نوع خود بی‌نظیر است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، امیرحسین رضی مسؤول موزه افتخارات باشگاه سپاهان اظهار داشت: باشگاه سپاهان برای اولین‌بار در کشور یک موزه تمام عیار ورزشی را دارد و این موزه نشان داد که باشگاه‌ها در در حوزه گردشگری و موزه‌داری نیز می‌توانند تجربه موفقی داشته باشند.

وی ادامه داد: در زمان تور نوروزی از ۲ الی ۱۰ فروردین ماه بیش از ۵ هزار بازدیدکننده داشتیم که در نوع خود بی‌نظیر است، موزه سپاهان نزدیک به ۴ هزار از افتخارات و یادگاری‌ها را در خود جای داده است و بیش از هزار و ۷۰۰ متر زیربنا دارد.

رضی تصریح کرد: چند شگفتانه خیلی خوب در موزه سپاهان خواهیم داشت و علاقمندان منتظر اتفاقات خیلی خوبی در موزه سپاهان باشند.

مسؤول موزه افتخارات سپاهان در پایان گفت: از مدیریت و پرسنل باشگاه و نیز مدیریت و پرسنل ورزشگاه نقش‌جهان و همه عزیزانی که برای برگزاری تور نوروزی موزه افتخارات سپاهان تشکر می‌کنم؛ همچنین از اداره کل میراث فرهنگی اصفهان و شهرداری اصفهان بابت همکاری‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم.

مطلب قبلی موزه افتخارات باشگاه سپاهان گسترش پیدا خواهد کرد
مطلب بعدی از ورود لیزر به ورزشگاه جلوگیری شود/ درخواست استقرار VAR در بازی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN