اخبار

تجلیل باشگاه سپاهان از استاد داریوش ارجمند و خانواده شهدای شاخص تهران
SuperUser Account /
/ دسته ها: اخبار فرهنگی

تجلیل باشگاه سپاهان از استاد داریوش ارجمند و خانواده شهدای شاخص تهران

مدیرعامل و دیگر مسئولین باشگاه با حضور برسرمزار شهدای امامزاده قاضی‌الصابر تهران به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند‌.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در راستای برنامه‌های مدیریت فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قبل از مسابقه با پیکان تهران محمدرضا ساکت مدیرعامل و دیگر مسئولین باشگاه با حضور برسرمزار شهدای امامزاده قاضی‌الصابر تهران به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند‌.

در این برنامه محمدرضاساکت از فرزند شهید سپهبد علی صیادشیرازی، همسر مدافع حرم سردار حسین همدانی و همچنین خانواده پرستار شهید سلامت خسرو نصیری که اخیرا به درجه رفیع شهادت نائل گردید، تجلیل به عمل آورد.
در ادامه از پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون استاد داریوش ارجمند و همچنین داریوش باباییان از تهیه‌کنندگان فعال عرصه هنر و سینما تجلیل به عمل آمد‌.
استاد داریوش ارجمند در این برنامه از اخلاق و فرهنگ پهلوانی سخن گفت و باشگاه سپاهان، محرم نویدکیا و تیم فوتبال این باشگاه را از نمونه.های برجسته و کم‌نظیر اخلاق‌مداری در ورزش کشور دانست و ادامه داد چون این باشگاه و مدیریت آن به فرهنگ و اخلاق اهمیت می‌دهد من سپاهان را دوست دارم و آرزو می‌کنم سپاهان قهرمانی را جشن بگیرد.
در این برنامه سردار یزدانی رئیس تربیت‌ بدنی سپاه محمد رسول الله تهران، سرهنگ صادقی رئیس بسیج ورزشکاران تهران بزرگ و دیگر مسئولین حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی سه ستاره تیم‌ملی هندبال نوجوانان به سپاهان پیوستند
مطلب بعدی بازدید دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان از باشگاه سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN