اخبار

تجلیل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از پرستار ادیب اصفهانی
Mohammad Reza Shahmoradi /

تجلیل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از پرستار ادیب اصفهانی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از فروغ احمدی، پرستار اورژانس بیمارستان الزهرا اصفهان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، صبح امروز دوشنبه 22 شهریورماه سال 1400 باشگاه سپاهان از فروغ احمدی پرستار مدافع سلامت بیمارستان الزهرا اصفهان که تصاویر شعرخوانی او برای بیماران کرونایی جهانی شد تجلیل کرد.
در این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن قدردانی از رشادت‌های کادر درمان و پاسداشت مقام شهدا سلامت گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک مجموعه فرهنگی ورزشی وظیفه دارد رخدادهای زیبای جامعه را برجسته کند.
فدراسیون جهانی فوتبال و AFC تاکید دارند که باشگاه‌ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی به مردم، حادثه دیدگان، و آنهایی که در صف خدمتگزاری به مردم هستند نگاه ویژه داشته باشند.
برجستگی عمل نیک یک انسان شایسته که در راه خدمت به دیگران تلاش کرده است در اصل ترویج یک معروف و عمل نیک است تا دیگران نیز در این مسیر قدم بردارند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در طول یک سال گذشته بالغ بر ده خانواده شهید مدافع سلامت، بسیاری پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر خدمات بیمارستان ها را مورد تکریم و احترام قرار داده است.
به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، ورزشکاران، قهرمانان، کادر فنی، پرسنل و پرتلاش شرکت فولاد مبارکه که تامین اکسیژن رایگان بیماران کرونایی کشور را بر عهده دارند از شما سپاسگزاری می‌کنم.

 

 

مطلب قبلی آریا یوسفی انتخاب جدید محرم
مطلب بعدی واکسیناسیون بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد مبارکه سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN