اخبار

تجلیل مدیرعامل باشگاه سپاهان از خانواده مرحوم نادر دست‌نشان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار فرهنگی

تجلیل مدیرعامل باشگاه سپاهان از خانواده مرحوم نادر دست‌نشان

محمدرضا ساکت با حضور بر سر مزار شادروان نادر‌ دست‌نشان از خانواده این مربی بزرگ و با اخلاق فوتبال کشور تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عصر امروز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ و پیش از دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور بر سر مزار شهید مدافع سلامت دکتر سید مظفر ربیعی رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی بابل و پدر بیهوشی مازندران از خانواده این شهید عالیقدر تجلیل کرد.

دکتر ربیعی که خود از جامعه ورزش کشورمان بود، در زمان حیاتش سابقه حضور در تیم فوتبال بابلسر و ریاست هیات کشتی بابلسر را در کارنامه خود داشت.

همچنین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان با حضور در شهر جویبار از خانواده شهید فقیهی، شهید شاخص جامعه ورزش کشور در سال ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

در ادامه محمدرضا ساکت با سفر به شهرستان قائم‌شهر ضمن زیارت مزار شهدای این شهرستان از خانواده شهید مدافع حرم، شهید بلباسی و خانواده سردار شهید مزدستان تجلیل کرد.

شهید مزدستان از جامعه فوتبال این شهرستان و از فرماندهان جنگ و شهید شاخص جامعه ورزش کشور در سال ۱۳۹۷ می‌باشد.

همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور بر سر مزار شادروان نادر دست‌نشان ضمن ادای احترام به ایشان از خانواده این مربی بزرگ و بااخلاق فوتبال کشور تجلیل کرد.

لازم به ذکر است تمامی این برنامه‌ها با حضور فرماندهان محلی سپاه، معاونین اداره ورزش و جوانان استان مازندران، روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها، رییس هیات فوتبال قائمشهر، رییس بسیج ورزشکاران استان، دیگر مقامات محلی و اصحاب رسانه انجام گرفت.

دیدار با حضرت آیت الله معلمی امام جمعه قائمشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری و همچنین حجت الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور از دیگر برنامه‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سفر به استان مازندران بود.

لازم به ذکر است تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار امشب برابر نساجی مازندارن با کاور منقش به تصویر زنده یاد نادر دست‌نشان به میدان خواهند رفت و بازیکنان این تیم با بازوبند مشکی به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و شهادت سردار سیدمحمد حجازی به میدان خواهند رفت.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی مرندی با سپاهان تمدید کرد
مطلب بعدی برد شیرین سپاهان در خانه نساجی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN