اخبار

تساوی سپاهان و استقلال در یک دیدار تماشایی
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

تساوی سپاهان و استقلال در یک دیدار تماشایی

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عصر امروز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران در ورزشگاه بزرگ بقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند.
هر دو تیم که برای کسب سه امتیاز پا به این آوردگاه گذاشته بودند بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۶ محمد دانشگر با یک ضربه سر اولین گل این دیدار را به نام آبی‌پوشان ثبت کرد.
بعد از این کل طلایی‌پوشان اصفهان بر شدت حملات خود افزودند و در یک ضد حمله محمدرضا حسینی با فرار از قلب خط دفاع استقلال با دروازه‌بان آبی پوشان در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه بان استقلال با خطای پنالتی وینگر سپاهان را متوقف کرد.
ضربه پنالتی برای سپاهان را گیورگی گولسیانی بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان استقلال وارد دروازه آبی‌پوشان کرد تا دو تیم به تساوی برسند.
در ادامه نیمه نخست دو تیم حملات گسترده‌ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این نیمه با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.
در نیمه دوم سپاهان در اکثر دقایق صاحب توپ و‌ میدان بود و آبی پوشان تهران چشم به ضد حملات داشتند، تلاش هر دو‌تیم در ادامه بی‌نتیجه ماند تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه‌ یاید.

مطلب قبلی بهره برداری از زمین چمن شماره یک کمپ باغ فردوس
مطلب بعدی همیاری ارومیه حریف دختران فوتبالیست سپاهان نشد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
/7
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN