اخبار

تنها یک قدم تا تکرار قهرمانی
روابط عمومی /

سپاهان صدرنشین لیگ برتر جوانان کشور

تنها یک قدم تا تکرار قهرمانی

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاههای کشوردر حساس ترین مسابقه لیگ برتر با پیروزی سپاهان در مقابل غفاری تاکستان به پایان رسید و سپاهان با این پیروزی صدرنشین و برای تکرار قهرمانی لیگ برتر کشور در سال 1401 تنها یک قدم فاصله دارد

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاههای کشوردر در روز  شنبه 15 بهمن ماه در مجموعه ورزشی صفاییه پیگیری شد . تیم فوتبال جوانان سپاهان با توجه به شرایط فوق العاده حساس جدول در روزهای پایانی لیگ، در حالی میزبان تیم غفاری تاکستان بود که این تیم به دلیل رتبه خود در جدول و برای بقا کنار سپاهان در کورس قهرمانی در میدانی حضور یافت که می توانست سرنوشت قهرمانی لیگ برتر کشور را رقم بزند. این موارد حساسیت این بازی را دو چندان کرده بود، اما با درخشش تیم جوانان سپاهان در نبود ملی پوشان ، 10 نفره شدن تیم در اواسط نیمه دوم و عدم حضور ۳ بازیکن تاثیرگذارخود بدلیل حضور در تیم بزرگسالان، توانستند با شایستگی تمام و با سه گل زیبا توسط میثم صفایی فر، حامد دانشخواه و رضا بختیاری زاده پیروز این میدان شوند.

 با نتایج حاصله در این هفته از مسابقات،  قهرمانی لیگ برتر کشور به دیدارشاگردان جواد ماهری در مقابل خلیج فارس در شیراز بستگی دارد و ديدار هفته آينده تعيين كننده قهرمان ليگ برتر كشور خواهد بود. لازم بذکر است تیم جوانان سپاهان قهرمان سال گذشته، این‌بار یک قدم تا تکرار قهرمانی در سال 1401 فاصله دارد.

 از نکات این بازی درخشش امید امیری دروازه بان تیم جوانان و همچنین به کارگیری محمد بهالو و امجد کوچکی دو بازیکن خوب رده هجده سال و نوجوانان سپاهان در ترکیب بود.  سپاهان با  27 امتیاز در صدر جدول لیگ برترباشگاههای کشورو بالاتر از فولاد خوزستان 26 امتیازی و ایمان سبز 25 امتیازی قرار گرفته است.

مطلب قبلی جوانان سپاهان در کورس قهرمانی
مطلب بعدی صدرنشینی نونهالان سپاهان ادامه‌دار است
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

فایل ها برای دانلود

  • week14(.jpg, 1/05 MB) - 89 download(s)

جستجو در اخبار

DNN