اخبار

توسعه زیرساخت‌های حرفه‌ای در دستور کار باشگاه سپاهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

توسعه زیرساخت‌های حرفه‌ای در دستور کار باشگاه سپاهان

جلسه مشترک مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و رییس هیات فوتبال استان اصفهان در خصوص توسعه زیرساخت‌های حرفه‌ای سپاهان برگزار شد.

به‌ گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، صبح امروز چهارشنبه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰، علی طاهری رئیس هیات فوتبال استان اصفهان ضمن حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه محمدرضا ساکت در خصوص طرح جامع مجموعه صفاییه و توسعه آن، ایجاد مرکز فنی ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستایی توسعه زیرساخت‌های حرفه‌ای این باشگاه، بررسی‌ مسائل فوتبال بانوان و تلاش در راستای   ارتقاء آن و پشتوانه‌سازی در امور فوتبال بانوان توضیحاتی ارائه نمود.

در این جلسه علی طاهری رییس هیات فوتبال استان اصفهان نیز اعلام نمود: باشگاه سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های کشور و آسیا است که امسال گزینه قهرمانی در کشور و سال بعد در آسیا است. در ادامه این جلسه طاهری و هیات همراه از ستاد، کمپ تمرینی و مرکز فنی ورزشی و زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید نمود.

لازم به ذکر است در این جلسه آقایان حمیدرضا دادخواه دبیر، محمد بیاتی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هیات فوتبال استان‌ اصفهان، محمدعلی بصیریان مدیریت فوتبال مولد و علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی بدمینتون اصفهان با سپاهان جان دوباره گرفت
مطلب بعدی اوج‌گیری دوباره بسکتبال در اصفهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN