اخبار

توپخانه سپاهان آماده شروع لیگ برتر
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

توپخانه سپاهان آماده شروع لیگ برتر

سپاهان در یک دیدار تدارکاتی خوشه‌طلایی ساوه را با چهار گل شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ از ساعت ۱۹ امروز جمعه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۱ ، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و خوشه‌طلایی ساوه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

با شروع نیمه نخست سپاهان با ارائه یک بازی کاملا تهاجمی مالک توپ و میدان بود و در دقیقه ۸ محمد کریمی با یک شوت غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه خوشه طلایی کرد.

حملات سپاهان پس از این گل شدت بیشتری پیدا کرد و رامین رضاییان در دقیقه ۲۵ روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی توپ را به تور دروازه خوشه طلایی دوخت.

شاگردان مورایس که در نیمه نخست مالک توپ و میدان بودند در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که شهریار مغانلو با یک ضربه فنی گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار مورایس با به بازی فرستادن بازیکنان جوان خود فرصتی برای آماده شدن بیشتر این بازیکنان برای حضور در لیگ برتر داد.

نیمه دوم این دیدار  حملات پرتعداد سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۹۰ محمد نژادمهدی روی یک ضربه کرنر برای بار چهارم توپ را وارد دروازه خوشه طلایی کرد تا این دیدار با برتری چهار بر صفر سپاهان خاتمه یابد.

مطلب قبلی نیلسون جونیور به سپاهان پیوست
مطلب بعدی پیراهن طلایی همچنان بر تن ستاره هندبال
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
2/7
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN