اخبار

تکمیل روز به یادماندنی نقش‌جهان با ۳ امتیاز شیرین
روابط عمومی /

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

تکمیل روز به یادماندنی نقش‌جهان با ۳ امتیاز شیرین

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر از سد مس رفسنجان گذشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال شامگاه شنبه ۲۶ فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در این مسابقه که هواداران سپاهان با حضور فوق‌العاده خود روزی به یادماندنی را در ورزشگاه نقش‌جهان رقم زده بودند، طلایی‌پوشان با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، عیسی مرادی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو بازی را آغاز کردند.

شاگردان مورایس برای رسیدن به گل اول فقط به ۴ دقیقه زمان نیاز داشتند و شهریار مغانلو دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

سپاهانی‌ها پس از گل در تمام طول نیمه اول به حملات خود روی دروازه مس ادامه دادند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری با واکنش‌های خوب دروازه‌بان مس رفسنجان و بدشانسی بازیکنان سپاهان از دست رفت تا ۴۵ دقیقه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یابد.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها به روند خوب خود ادامه دادند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند اما این امید نورافکن بود که با شوت سهمگین خود از پشت محوطه جریمه گل دوم طلایی‌پوشان را به ثمر رساند و خیال زردپوشان اصفهانی را از کسب ۳ امتیاز راحت کرد.

مطلب قبلی سپاهان به دنبال تداوم قدرت خود در جدول
مطلب بعدی تشکر سرمربی سپاهان از پلیس و شورای تامین
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
3/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN