اخبار

جایزه تعالی دوستاره در دستان سپاهان
Mohammad Reza Shahmoradi /

جایزه تعالی دوستاره در دستان سپاهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی را در سال 1401 دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و به نقل از محمدجازان مدیرتوسعه وفناوری باشگاه، بر اساس یک برنامه ریزی مدون وطی یک فرآیند دقیق، با انسجام سازمانی، ایجاد بهبود در روند کمی وکیفی طرح ها ،پروژه ها واقدامات باشگاه، ارتقای سطح آگاهی مجموعه ی باشگاه نسبت به مسیر تکامل پیش رو، با استقرار الگوی تعالی سازمانی واجرای برنامه های بهبود، باشگاه سپاهان به عنوان اولین باشگاه ایرانی موفق به کسب سطح تقدیرنامه 2 ستاره جایزه ملی تعالی از مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی ایران گردید.

این جایزه روز گذشته و در قالب همایش بیستمین دوره جایزه ملی تعالی در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه اهدا شد.

لازم به ذکر است، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سال گذشته موفق به اخذ گواهی تعهد به تعالی از سازمان مدیریت صنعتی شده بود که در سال جاری با دو جهش ارتقا، این جایزه به تقدیرنامه دوستاره تبدیل شد.

بی شک حرکت باشگاه سپاهان  در مسیر تعالی پایان ناپذیر بوده وباتوجه به ارزش گذاری وحمایت های مدیرعامل باشگاه، تیم رهبری و پشتیبانی مجموعه فولاد مبارکه و همچنین همت سازمانی مجموعه پرسنل باشگاه، این مسیر با قدرت ادامه خواهد یافت.

مطلب قبلی سپاهان، ملوان با طعم نایب قهرمانی طلایی پوشان
مطلب بعدی قهرمانان نشسته برای جام ششم راهی شدند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN