اخبار

جشنواره فوتبال پیشکسوتان اصفهان؛ در ایستگاه آخر

جشنواره فوتبال پیشکسوتان اصفهان؛ در ایستگاه آخر

نخستین جام اسطوره‌های شهر گنبدهای فیروزه‌ای با حضور پیشکسوتان ورزش اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان با قهرمانی صنعت فولاد به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ اختتامیه نخستین جشنواره فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان، جام اسطوره‌های شهر گنبدهای فیروزه‌ای با حضور مديرعامل باشگاه سپاهان، رئیس شرکت آب منطقه‌ای، پیشکسوتان ورزش اصفهان، مدیران ورزشی و سایر مدعوین در محل ورزشگاه آب منطقه‌ای برگزار شد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این آیین ضمن تقدیر از حضور بزرگان فوتبالی اصفهان، اظهار کرد: امروز نسلی از ورزش و فوتبال اصفهان در کنار هم هستند که رفتار غیرتمندانه آن‌ها سرمشقی برای نسل امروز است. همه چهره‌های ارزشمندی که اینجا هستند نقطه عطفی در فوتبال استان هستند.

وی افزود: به نمایندگی از باشگاه سپاهان در یک رویکرد جدید تلاش کردیم دورهمی صمیمانه‌ای را از پیشکسوتان واقعی استان اصفهان به دور از فضای رقابت و در فضایی دوستانه تشکیل دهیم.

ساکت ادامه داد: امروز صدها سال تجربه فوتبال اصفهان در این سقف دور هم جمع شدند و امیدواریم با تجربیاتشان چراغ راه نسل آینده فوتبال باشند.

 

در ادامه برنامه، محمدعلی بصیریان مدیر آکادمی سپاهان گزارشی درخصوص نحوه برگزاری متفاوت این دوره از مسابقات و نوع امتیازبندی ارائه داد.

در پایان این مراسم نیز باحضور مدعوین از تیم های شرکت کننده در مسابقات تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این رویداد فرهنگی ورزشی بنا بر تیم های سپاهان، ذوب آهن، صنعت فولاد، دارایی، رهنان و تربیت حضور داشتند. نحوه امتیاز دهی نوین این مسابقات که معیارهای اخلاقی سهم مهمی در رتبه بندی داشت، تیم صنعت فولاد مبارکه جایگاه اول را کسب کرد.

 

 

مطلب قبلی جشنواره گل‌ غنچه های طلایی در دیداری دوستانه / نونهالان پایگاه رشد سپاهان ۸ - ۰ آریا همتا
مطلب بعدی پيروزي زير چهارده ساله هاي سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN