اخبار

جشنواره نغمه‌های طلایی
Mohammad Reza Shahmoradi /

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار می‌کند؛

جشنواره نغمه‌های طلایی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه برنامه‌های هنری خود جشنواره‌ای را تحت عنوان نغمه‌های طلایی سپاهانی برگزار می‌کند.

ای باد مشک ریز ز امواج زنده رود
از من به سرزمین سپاهان رسان درود

سلام بر نغمه های طلایی

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ این باشگاه در ادامه برنامه‌های هنری خود این بار در آستانه فرا رسیدن دوم آبانماه سالروز سپاهان، با عنایت به انتشار آثار و آهنگ‌های متعددی از سوی هنرمندان جوان، طلایی‌دل و خوش ذوق عرصه موسیقی درصدد است تا با فراخوانی از همه این هنرمندان، آثار آنها را در معرض رای مخاطبان و هواداران قرار دهد.
 آثار این هنرمندان پس از ممیزی‌ و بررسی‌های لازم و در صورت داشتن شاخصه‌های اخذ مجوز رسمی، در اپلیکیشن رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در معرض رای هواداران و مخاطبان گذاشته می‌شود تا جذاب‌ترین اثر از نگاه هواداران انتخاب و به مناسبت دوم آبانماه سالروز سپاهان معرفی گردد.

همچنین در ادامه در قالب یک ویژه برنامه اختصاصی، کلیپ‌هایی جداگانه از همه آثار تهیه و در تلویزیون اینترنتی سپاهان و سایر رسانه‌های مجازی باشگاه منتشر خواهد شد.
از همه هنرمندان عرصه موسیقی که اثری را در وصف این باشگاه کهن خلق کرده و یا آهنگی را در مرحله نهایی ساخت دارند دعوت می نماییم حداکثر تا ششم مهرماه ۱۴۰۰ آثارشان را به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و تصویر پرسنلی خود به شماره ۰۹۱۳۰۶۱۸۷۱۵ در پیام‌رسان واتساپ ارسال نمایند.

مطلب قبلی ادامه پیروزی‌های تیم هندبال سپاهان
مطلب بعدی تساوی نویدکیا و قلعه‌نویی در بازی دوستانه
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN