اخبار

حمايت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بيشتر از قبل ادامه خواهد يافت
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

مديرعامل شركت فولاد مباركه:

حمايت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بيشتر از قبل ادامه خواهد يافت

محمدياسر طيب‌نيا گفت: ما از باشگاه فولاد مباركه سپاهان از گذشته تاكنون حمايت كرده‌ايم و باز هم بيشتر از قبل حمايت خواهيم كرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ محمدياسر طيب‌نيا مديرعامل شركت فولاد مباركه در كارگاه مدل كسب و كار فولاد مباركه در مورد باشگاه فولاد مباركه سپاهان اظهار كرد: باشگاه فرهنگى ورزشى فولاد مباركه سپاهان، باشگاهى درجه یک در كشور است چرا كه فولاد مباركه نيز شركتى برتر در سطح كشور و منطقه است و هميشه انتظار مى‌رفته كه اين باشگاه حرفه‌اى تر از قبل رشد كرده و به جايگاه اصلى و واقعى خود در ورزش كشور برسد.

وى گفت: حوزه باشگاه‌دارى در كشور ما با باشگاه‌دارى در دنيا متفاوت است و ما توقع داريم باشگاه سپاهان در زمينه باشگاه دارى و زمينه‌هاى ديگر با برنامه ريزى به زودى به بالاترين سطح در دنيا برسد.

مديرعامل شركت فولاد مباركه تصريح كرد: سپاهان بايد مدل‌هاى درآمدزايى خود را قوى تر از قبل طراحى و پیاده کند. باشگاه سپاهان علیرغم همه مشكلات و موانعى كه در ورزش كشور دارد بايد در بازه زمانى مشخصى به اهداف اقتصادى خود و ديگر اهداف از پيش تعيين شده برسد چرا كه اين باشگاه با عملكردى كيفى در حال فعاليت است.

وى تأكيد كرد: ما بايد برند سپاهان را از برندى منطقه‌اى و ملی به برندى بين المللى تبديل كنيم چرا كه اين برند در بسيارى از رشته‌ها فعال بوده و به طور مثال مى تواند در بسيارى از شهرهاى ديگر نيز تيم‌هاى ورزشى خود را تشكيل داده و به فعاليت بپردازد. البته تاكنون فعاليت‌هاى زيادى براى اعتلاى برند سپاهان انجام شده ولى اين فعاليت‌ها بايد جدى‌تر و بيشتر از قبل انجام شود.

طيب نيا افزود: باشگاه فولاد مباركه سپاهان بايد مدل‌هاى كسب و كار خود را در جهت گسترش فعاليت‌هاى خود توسعه دهد و مسئوليت اجتماعى خود را نيز تقويت نمايند تا اين همه اين فعاليت ها در جهت تقويت سپاهان انجام شود.

وى خاطر نشان كرد: باشگاه فولاد مباركه مى تواند در عرصه‌هاى ديگر مانند توليد پوشاك، ايجاد كمپ هاى ورزشى و... وارد شود و با قدرت قدم بردارد. همينطور در عرصه‌هاى فرهنگى نيز بايد با قدرت بيشترى پيش برود.
مديرعامل شركت فولاد مباركه تصريح كرد: سپاهان جزء معدود باشگاه‌هايى است كه تيم‌هاى پايه تا بزرگسال را در بسيارى از رشته‌ها دارد و در همه عرصه‌ها به ويژه عرصه‌هاى فرهنگى، ورزشى و در عرصه نوآورى و دانش بنيان با نگاهى متفاوت نسبت به ديگر باشگاه‌ها اقدامات خود را انجام مى‌دهد.
وى متذكر شد: ما از باشگاه فولاد مباركه سپاهان از گذشته تاكنون حمايت كرده‌ايم و باز هم بيشتر از قبل حمايت خواهيم كرد چون اعتقاد داريم اين باشگاه بايد قوى‌تر از قبل فعاليت‌هاى خود را انجام داده و با قدرت بيشترى براى رسيدن به جايگاه واقعى خود تلاش كند. علاوه بر اين در عرصه‌هاى جديد نيز بايد با قوت ورود پيدا كند.

 

مطلب قبلی تساوی سپاهان و آلومینیوم در هفته پایانی لیگ
مطلب بعدی ارتقاء دانش علمی مربیان آکادمی فوتبال باشگاه سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
4/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN