اخبار

خطای محرز روی بازیکن سپاهان باز هم گرفته نشد/ فقط دنبال عدالت در داوری فوتبال هستیم
روابط عمومی /

خطای محرز روی بازیکن سپاهان باز هم گرفته نشد/ فقط دنبال عدالت در داوری فوتبال هستیم

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: خطایی که منجر به مصدومیت محمد دانشگر شد و کارشناسان داوری نیز خطا را محرز می‌دانند و داور ۳۰ - ۴۰ متر با صحنه فاصله داشت که منجر به گل شد و داور این موضوع را ندید 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همه دیدند امروز چه اتفاقی در ورزشگاه افتاد، به تیم صنعت نفت احترام می‌گذاریم اما همه دیدند سپاهان امروز هم از بحث‌های داوری متضرر شد.

وی ادامه داد: کاری به بحث‌های فنی ندارم، با وجود درخواست‌هایی که داشتیم، از داوران کم‌تجربه استفاده می‌کنند، احتمالا طبق معمول بابت صحبت‌ها محروم می‌شویم اما خطایی که منجر به مصدومیت محمد دانشگر شد و کارشناسان داوری نیز خطا را محرز می‌دانند و داور ۳۰ - ۴۰ متر با صحنه فاصله داشت که منجر به گل شد و داور این موضوع را ندید، صحنه هند نیز می‌توانست برای سپاهان پنالتی باشد که بازهم داور ندید.

سعیدی تصریح کرد: نمی‌دانیم باید به چه دری بزنیم که از داوران باتجربه استفاده شود، یک‌بار از داور باتجربه استفاده کردند که در شرایط تبریز بازی آرام مدیریت شد، اتفاقات عجیب غریبی می‌افتد و کسی پاسخگو نیست، هر اعتراض منجر به محرومیت می‌شود و متحمل جریمه می‌شویم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در مورد هواداران سپاهان گفت: هواداران ما در آبادان شرایط خوبی نداشتند، واقعا متأثر شدم که سنگ به صورت هواداران ما می‌خورده است، هواداران یک ساعت بعد بازی برای حفظ جان خود هنوز در ورزشگاه مانده است، نباید با هواداران سپاهان با این شرایط نامناسب میزبانی می‌شد.

وی یادآور شد: سپاهان یک تیم شایسته است که تلاش می‌کند به صدر جدول برسد، فردا احتمالا جریمه و محرومیت برای من می‌آید اما سرمربی تیم ما خارجی و رزومه‌دار است و بعد از اتفاقات امروز حرفی برای گفتن نداشت، هرچیزی می‌گوییم خلاف آن عمل می‌شود و شرایط داوری این است، اگر می‌خواهیم هواداران برای فوتبال بمانند، در هفته‌های باقی مانده از داوران باتجربه استفاده شود.

سعیدی در پایان گفت: امیدوارم یک نفر این صدا را بشنود، اگر نمی‌خواهند چنین اتفاقی رقم بزنند، بگویند تا تکلیفمان را تا آخر فصل بدانیم، در حوزه داوری عدالت می‌خواهیم که این اتفاق رقم نمی‌خورد.

مطلب قبلی آلمیدا: چیزهای عجیب و غریبی این‌جا اتفاق می‌افتد
مطلب بعدی رقابت سپاهان و پیکان در اصفهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN