اخبار

دختران سپاهان؛ همچنان بر نوار پیروزی، بی‌رقیب در صدر
روابط عمومی /

هفته پنجم لیگ سری‌آ والیبال بانوان:

دختران سپاهان؛ همچنان بر نوار پیروزی، بی‌رقیب در صدر

تیم والیبال بانوان سپاهان در نخستین دیدار هفته پنجم حریف خراسانی را دست خالی از دیار نقش جهان بازگرداند و قاطعانه یازدهمین پیروزی سه بر صفر خود را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ تیم فولاد مبارکه سپاهان و سورن پیشگام خراسان رضوی در چارچوب نخستین دیدار هفته پنجم در ورزشگاه‌ ۲۵ آبان از ساعت ۱۳ به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان صدرنشین پایان یافت تا دختران سپاهان همچنان بدون رقیب در صدر جدول بمانند.

طلایی‌ها این بازی را با ترکیب رویا شیری،نیلوفر یمینی، الهه موسوی، اسرا افتخاری، هستی نصر اصفهانی، مهدیه رحیمی زارع و بهار بهرامی‌نیا آغاز کردند. با اینکه حریف تلاش زیادی برای تعقیب و پیش افتادن از دختران سپاهان داشت، اما بلندقامتان اصفهان از امتیاز ۱۰ روند فاصله‌گیری را شروع کرده و با توپ‌گیری بهتر ۲۵ بر ۱۶ دست نخست را به نام خود ثبت کردند.

انگیزه مهمان خراسانی در ست دوم بیشتر از قبل شد و نسبتا هم گام با سپاهانی‌ها پیش رفتند، اما باز هم موتور امتیازگیری دختران بلندقامت سپاهان اجازه هنرنمایی به حریف نداده و ست دوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نام خود زدند.

در ست سوم سورن تلاش کرد با تکیه بر شور و انگیزه بیشتر نیمکتش بازی‌ را به سود خود برگرداند، اما بهار بهرامی‌نیا با پاس‌های بی‌نقص، سرویس‌های هدفمند پریسا رحمتی، دفاع‌‌های مستحکم کاپیتان رویا شیری به همراه هستی نصر و ساینا شجاعی و تو‌پ‌گيری‌های خوب الهه موسوی و نیلوفر یمینی فرصت امتیازگیری به سورن پیشگام نداد تا از همان ابتدا ۵ امتیاز پیش بیفتند.

در نهایت دختران طلایی با اقتدار حساب کار را ۲۵ بر ۱۶ کرده و یازدهمین پیروزی سه بر صفر خود را ثبت کردند.

گفتنی است در این بازی سوگند حق‌پرست و یاسمین صمدی، دو بازیکن تازه‌نفس که در نیم فصل به جمع طلایی‌پوشان اضافه شدند نیز در اولین بازی خود عملکرد خوبی ارائه کردند.

مطلب قبلی نافعی: به رکورد زنی فکر نمی کنم/ کادر فنی بسیار خوبی داریم
مطلب بعدی دختران سپاهانی روی نوار تساوی ماندند/ سومی دختران طلایی مسجل شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN