اخبار

دختران هندبالیست سپاهان در مسیر آماده‌سازی برای رقابت‌های لیگ‌برتر/پیروزی برابر یکی از رقبای لیگ برتر در دیداری دوستانه
روابط عمومی /

دختران هندبالیست سپاهان در مسیر آماده‌سازی برای رقابت‌های لیگ‌برتر/پیروزی برابر یکی از رقبای لیگ برتر در دیداری دوستانه

اولین دیدار دوستانه تیم‌ هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش از آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ‌برتر مقابل تیم شیشه قزوین برگزار شد که در این دیدار طلایی‌پوشان با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ مهمانان خود را با شکست بدرقه کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم هندبال بانوان سپاهان با ترکیبی از جوانان و ستاره‌های با تجربه که خود را برای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور آماده می‌کند، ظهر امروز یک‌شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱، در ورزشگاه سجادی اصفهان در دیداری دوستانه به مصاف تیم لیگ برتری شیشه قزوین رفت.

این دیدار بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار شد، البته گفتی است بازیکنان اصلی تیم سپاهان در این تنها تماشاگر بودند و سپاهان با تیم دوم خود به رقابت پرداخت. 

شاگردان مونتسرات پوچه‌دیاز توانستند، در اولین دیدار دوستانه خود توانستند با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ نماینده قزوین را با شکست بدرقه کنند.

لازم به ذکر است هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور از جمعه ۹ دی ماه آغاز خواهد شد که تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان، در هفته اول رقابت‌ها مهمان سنگ آهن بافق خواهد بود. بازی‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

 

 

مطلب قبلی تبریک رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین به باشگاه سپاهان
مطلب بعدی سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر جوانان کشور در پایان نیم فصل
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN