اخبار

دیدار اعضای تیم دوچرخه سواری سپاهان با مدیر قهرمانی باشگاه
روابط عمومی /

دیدار اعضای تیم دوچرخه سواری سپاهان با مدیر قهرمانی باشگاه

کادر فنی و رکابزنان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با علی قاسمی مدیر قهرمانی این باشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، این دیدار در جریان حضور تیم در اصفهان به منظور انجام تست‌های پزشکی باشگاه انجام گرفت.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این دیدار گفت: حقیقتا در ارتباط با تیم دوچرخه سواری دغدغه نداریم زیرا برنامه ریزی، تمرینات و حضور در مسابقات با نظم و ترتیب و کیفیت مناسبی صورت می پذیرد.
 
علی قاسمی افزود: کادر فنی و ورزشکاران این تیم تجربه و توانمندی قابل توجهی دارند و بی شک قادرند همچون گذشته در مسابقات پیش رو نیز موفق ظاهر شوند.

وی با اشاره به حضور جوانان در تیم دوچرخه سواری سپاهان تصریح کرد: احترام به پیشکسوتان، الگوبرداری از ورزشکاران حرفه ای و با سابقه، همچنین کسب علم و طی کردن مقاطع تحصیلی مختلف از جمله ضروریات یک ورزشکار جوان به شمار می‌رود.

مدیر ورزش قهرمانی سپاهان با بیان اینکه بالغ بر ٢ هزار و ٣٠٠ ورزشکار در این باشگاه فعالیت دارند، تصریح کرد: بیش از ٩٠ تیم و ٢٧ رشته ورزشی داریم و به تک رشته ای بودن اعتقادی نداریم، بلکه همواره به توسعه و اعتلای ورزش کشور می اندیشیم و تیمداری را با این هدف دنبال می کنیم.

محمد باقری،  مدیر تیم دوچرخه سواری فولاد سپاهان اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند فعالیت تیم، تمرینات و نتایج کسب شده تا به امروز در مسابقات، خاطرنشان کرد: در مسابقات پیست در جایگاه نخست، در بخش جاده و استقامت در جایگاه دوم و در رده جوانان با اختلاف نسبت به تیم دوم در سکوی اول قرار داریم و هدف نهایی ما کسب قهرمانی در تمام رقابت‌ها پس از پایان همه مراحل است.

گفتنی است، سعید طاهری کارشناس ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان نیز در این دیدار حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه، همچنین اعضای تیم دوچرخه سواری سپاهان، با اکبر همامقدم، پیشکسوت اصفهانی این رشته دیدار کردند.

این پیشکسوت با بیش از ٧٠ سال سابقه دوچرخه سواری و سال‌های پیاپی آموزش به ورزشکاران، با حضور در رویدهای گوناگون افتخارات متعددی کسب کرده است.

مطلب قبلی تمجید سپاهان از موضع‌گیری شایسته مدیر روابط عمومی و افسر امنیتی فدراسیون فوتبال
مطلب بعدی هزینه بلیت خریداری شده بازی سپاهان و الاتحاد عودت داده می‌شود
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN