اخبار

دیدار اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تیم فوتبال
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

دیدار اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تیم فوتبال

اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تیم فوتبال این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  با حضور در مرکز فنی ورزشی این باشگاه با اعضای تیم فوتبال سپاهان دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن خیرمقدم به بازیکنان جدید، آرزوی سلامتی برای بازیکنان حاضر و آرزوی موفقیت برای نمایندگان سپاهان در تیم ملی، گزارشی از فعالیت باشگاه سپاهان مطرح و بر حضور قدرتمند و منضبط با رعایت اصول جوانمردی در مسابقات پیش رو تاکید کرد.


مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یادآور شد: مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان متشکل از اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان در سال گذشته نماد پیوستگی و همبستگی کامل تیمی و سازمانی بودند و در سال جاری نیز با هماهنگی همه جانبه در مسیر اهداف باشگاه در لیگ برتر، جام حذفی و مسابقات آسیایی تلاش خواهند کرد.


در این جلسه محمدرضا ساکت با اشاره به حمایت های مجموعه شرکت فولاد مبارکه از مهندس عظیمیان مدیر عامل این شرکت و همچنین معاونین و همراهی‌های مدیران، پرسنل و کارگران زحمتکش شرکت فولاد مبارکه و دیگر حمایت کنندگان باشگاه صمیمانه تشکر و از همگامی و هم کلامی هواداران فهیم، شایسته و اخلاق مدار باشگاه نیز قدردانی و برای همگان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.


در این جلسه مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با سلام و درود به همه ورزشکاران و علاقه‌مندان به باشگاه سپاهان بر حفظ انسجام و هماهنگی کامل اعضا تاکید و از تلاش‌های ارزنده مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان این باشگاه در سال گذشته تشکر کرد و سازمان تیمی امسال را نیز یک مجموعه هماهنگ وبا صلابت برای مسیر آینده دانست.


در این جلسه محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی و تدارک دیده شده تیم ، بر نقش برجسته همه اعضای تیم تاکید و همچنین از حمایت های مدیریت، هیات مدیره و پرسنل باشگاه در سازماندهی و آماده سازی تیم تشکر و قدردانی کرد.


لازم به ذکر است در این جلسه سید علی پزشک و علیرضا افضل دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه همچنین کادر فنی، پشتیبانی و مدیریتی تیم و تمامی بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان حضور داشتند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی امید نورافکن، ستاره آینده دار ایران / گزارش AFC
مطلب بعدی علی خسروی با سپاهان تمدید کرد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN