اخبار

رونمایی از سردیس دو اسطوره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

رونمایی از سردیس دو اسطوره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از سردیس و غرفه یادبود مرحوم محمود حریری و مرحوم محمود یاوری رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عصر امروز شنبه هشتم خردادماه سال ۱۴۰۰، مراسم رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری بنیانگذار باشگاه سپاهان و استاد محمود یاوری مربی ارزشمند این باشگاه با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه، مدیران و مسئولان ادارات دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده این دو پیشکسوت سپاهان و جمعی از پیشکسوتان بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک ۱۷ شوال و هشتم خرداد روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای حرم، شهدای امنیت، شهدای محراب، شهدای آتش نشان، شهدای دولت و شهدای ورزشکار ادای احترام کرد.
وی افزود: هفتم شوال سالروز حرکت بزرگ و اخلاق مدارانه اسوه همه ورزشکاران حضرت علی (ع) در جنگ خندق و در مقابل دشمن قسم خورده اسلام عمربن عبدود بود که به همین مناسبت در ایران اسلامی روز فرهنگ پهلوانی نام گرفته است؛ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مفتخر است که در این روز نام و یاد دو اسوه اخلاقی خود، استاد محمود حریری و استاد محمود یاوری را در ورزشگاه بزرگ نقش جهان گرامی دارد.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان بزگترین پروژه فوتبالی بعد از انقلاب اسلامی که با آخرین استاندارد‌ها توسط مردان بزرگ شرکت فولاد مبارکه و مدیران محترم سال‌های گذشته فولاد مبارکه و مدیران محترم این مجموعه به خدمت ورزش ملی و بین المللی کشور در آمده است.
محمدرضا ساکت ادامه داد:، اما افتخار ویژه‌ای بر سینه نقش جهان می‌درخشد و آن هم سردیس مرد بزرگ و بین المللی انقلاب اسلامی، چهره بزرگ مقابله با تروریسم، قهرمان انقلاب بین‌المللی اسلامی، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، چون نگینی در نقش جهان برای همیشه به امانت نهاده شده و پیام برادری، تلاش و غیرت را به ورزشکاران شایسته ما می‌دهد.
وی افزود: بسیار خوشبختم که به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از طرف برادر عزیزم جناب آقای مهندس عظیمیان مدیرعامل متعهد و پرتلاش شرکت فولاد مبارکه، معاونین و مدیران شرکت فولاد مبارکه، اعظای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، جناب آقای لطفی، پزشک، فخارزاده و افضل خدمت پیشکسوتان، خانواده محترم استاد حریری و خانواده محترم استاد یاوری صمیمانه خیرمقدم عرض کنم.

محمدرضا ساکت با اشاره به موفقیت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادوار گذشته افزود: مدیران سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، آقایان هاشم رضایی، تابش، ترابیان، نیکفر، طاهری، باقریان، خلیلیان، رحیمی، فروداحمدی و تاج بدون شک در مسیر موفقیت‌های این باشگاه نقش برجسته دارند که از حضور جمعی از این عزیزان سپاسگزاریم.

وی ضمن ارج نهادن به مقام پیشکسوتان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: حضور جناب آقایان کلانی، عربشاهی، نادر فریادشیران، ساده، استاد منوچهر زندی، آرمناک پطروسیان و جناب آقای شاهین حریری فرزند استاد محمود حریری و همچنین خانواده بزرگ یاوری و دیگر میهمانان عزیز را در این جمع گرامی می‌داریم.

محمدرضا ساکت افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اینک کمر همت را بسته تا تکریم پیشکسوتان، تدوین تاریخ شفاهی باشگاه به زبان پیشکسوتان باشگاه، سازماندهی امور پیشکسوتان، ارائه الگوهای جدید در تکریم پیشکسوتان و تدوین تاریخ باشگاه را برنامه‌ریزی کند. امروز علاوه بر رونمایی از سردیس این دو چهره فرهیخته، مفتخر هستیم با حضور شما میهمانان گرانقدر از مراحل آماده‌سازی موزه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و غرفه جمعی از این قهرمانان رونمایی کنیم.
وی افزود: استاد محمد برزمهری، محمود کریمی، فرهاد بهادرانی، محمد سواری، مجید بصیرت و بالاخره غرفه یادمان و آثار ویژه استاد حریری و استاد یاوری در پایان مراسم رونمایی خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: فولاد مبارکه نماد عینی انجام مسئولیت‌های اجتماعی در کنار تلاشی سخت برای مبارزه با تحریم و استقلال اقتصادی کشور است، خط مقدم استقلال اقتصادی بر دوش مردان و زنان شایسته‌ای است که در جای جای شرکت فولاد مبارکه برای تولید و استقلال صنعتی تلاش می‌کنند.

ساکت تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه این مجموعه پرتوان زیر تیغ تحریم راست قامتانه ایستاده‌اند و در خط مبارزه با وابستگی تلاش می‌کند؛ به همه آن‌هایی که در این مبارزه بزرگ مردانه تلاش می‌کنند درود می‌فرستیم.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی توسعه زیرساخت‌های ورزشگاه بزرگ نقش جهان
مطلب بعدی هادی طالبی به سپاهان پیوست
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN