اخبار

سپاهان امیدوار به کسب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

سپاهان امیدوار به کسب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان

مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شرایط جدول به شکلی است که همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارند و نیجه بازی‌ها غیر قابل پیشبینی است، ولی ما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی می‌کنیم.

هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه گفت: از کودکی در خانواده‌ای کاملا سپاهانی بزرگ شدم، زمانی که تیم فوتبال بانوان سپاهان تشکیل شد به این تیم آمدم و بعد از دو سال خود را به تیم ثابت کردم و باشگاه سپاهان هم به تعهدات خود نسبت به بازیکنان کاملا پایبند بود، به همین دلیل و به خاطر علاقه‌ای که سپاهان داشتم و می‌دانستم با یک باشگاه حرفه‌ای طرف هستم با سپاهان قرارداد سفید ۳ ساله امضا کردم.


دباغی در خصوص شرایط سپاهان در لیگ برتر بانوان کشور گفت: خدا را شکر در مرحله اول گروهی امتیازات لازم را کسب کردیم و یک گام بلند برای صعود به دور بعد برداشتیم، در دور دوم متاسفانه در دو بازی اول امتیازات را از دست دادیم، اما در دو بازی بعد موفق به کسب پیروزی شدیم و دیروز هم در برابر وچان با حساب  ۲-۰  از حریف عقب بودیم  ولی با تلاش بسیار توانستیم وچان را در خانه خود با حساب  ۲-۲  متوقف  کنیم  و بسیار امیدواریم تا جایگاهی که شایسته تیم سپاهان است را بدست آوریم.

دباغی ادامه داد: شرایط جدول به شکلی است که همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارند و نیجه بازی‌ها غیر قابل پیشبینی است، ولی ما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی می‌کنیم.
مهاجم گلزن سپاهان درباره حضور رضایی بعنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: خانم رضایی مربی با دانش و پرتلاشی است و ما سعی می‌کنیم از دانش ایشان نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی در خصوص حمایت باشگاه سپاهان از فوتبال زنان گفت: امسال با حضور آقای ساکت در راس باشگاه سپاهان، تفاوت به خوبی احساس می‌شود و شرایط امسال ما بسیار بهتر از دوره‌های قبل است و باشگاه حمایت خیلی خوبی از تیم‌های ورزشی زنان انجام داده است.
دباغی در پایان گفت: سپاهان باشگاهی است که تفاوت بسیار کمی در واگذاری امکانات به تیم‌های زنان و مردان دارد و همه امکانات در اختیار تیم‌های ورزشی بانوان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی طوفان سپاهان در اراک/ صدر جدول در آستانه طلایی‌شدن
مطلب بعدی سپاهان خانه دوم من است
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN