اخبار

سپاهان، ترمز بم را هم کشید/ تعویض‌های طلایی اردلان، پاس الهه جوان، گل میترا باتجربه
روابط عمومی /

لیگ برتر فوتبال زنان

سپاهان، ترمز بم را هم کشید/ تعویض‌های طلایی اردلان، پاس الهه جوان، گل میترا باتجربه

هفته پانزدهم لیگ برتر، هفته تقابل دو تیم خوب و باکیفیت لیگ برتر فوتبال بانوان یعنی سپاهان و خاتون بم در شهر تاریخی بم بود، دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به‌ گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور امروز (دوشنبه ۲۱ اسفندماه ) از ساعت ۱۳ با انجام پنج دیدار در شهرهای بم، ایلام، تهران، کرج و سنندج پیگیری شد.

ترکیب تیم فولادمبارکه سپاهان:
زهره کودایی، فاطمه عادلی، مینا داوودی، کوثر کمالی،
هانیه علیمردانی( میترا نظری)، معصومه همتی، مرضیه فیضی ( فاطمه پسندیده)، زینب عباسپور، الهام فرهمند، هستی فروزنده (الهه عباسی)، هاجر دباغی.

سرمربی: نیلوفر اردلان

در ورزشگاه فجر شهر بم تیم صدرنشین خاتون بم که هفته گذشته در کرج موفق به شکست نماینده البرز شد، میزبان فولادمبارکه سپاهان بود، شاگردان اردلان که نیم فصل دوم را هماهنگ تر و با کیفیت تر آغاز  کردند، در ادامه روند نمایش بازی‌های خوب خود موفق شدند در سیرجان تیم پرمهره شهرداری سیرجان را تحت فشار بازی زیبای خود قرار داده و یک تساوی باارزش را با نام خود ثبت کنند، امروز نیز به دنبال امتیازگیری از بم مدافع عنوان قهرمانی بودند.
در حالی که دو تیم بازی محتاطانه ای را آغاز کردند؛ مونا حمودی در یک غافلگیری توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه سپاهان را باز کند. شاگردان اردلان در ادامه با مدیریت بازی اجازه نفوذ به شاگردان جعفری را ندادند و حملات دو تیم نیز بدون نتیجه بود تا دو تیم با تک گل حمودی برای بم به رختکن بروند.
در نیمه دوم اردلان با کمی تغییر در بازی تیمش موجب شد تا طلایی‌پوشان بیشتر از قبل توپ و میدان را در اختیار خود داشته و فرصت های زیادی برای گلزنی روی دروازه بم ایجاد کردند، در ادامه با رفتن میترا نظری به میدان فشار حملات سپاهان بیشتر شد و تعویض های طلایی اردلان با آمدن الهه عباسی ۱۶ ساله تکمیل شد، عباسی جوان در حالی که تنها چند دقیقه بود وارد زمین شده بود، اولین توپی را که دریافت کرد برای نظری باتجربه ارسال کرد تا تبدیل به گل تساوی بخش سپاهان شود.
خاتون بم با این تساوی هم امتیاز ملوان ۳۷ امتیازی شد تا بر اساس تفاضل گل در صدر باقی بماند، سپاهان نیز با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان:
دوشنبه ۲۱ اسفندماه
خاتون بم ۱ - ۱ فولاد مبارکه سپاهان
کانی کردستان ۱ - ۱ آوا تهران
پالایش گاز ایلام ۱ - ۱ شهرداری سیرجان
پیکان تهران ۳ - ۰ فرا ایساتیس کران فارس
نماینده البرز ۲ - ۶ ملوان انزلی
در جدول رده بندی تیم های ۳۷ امتیازی خاتون بم و ملوان انزلی در رده های اول و دوم قرار دارند، شهرداری سیرجان ۳۰ امتیازی در جایگاه سوم و سپاهان نیز در تعقیب مدعیان باوجود بازی‌های درخشان دور برگشت در جایگاه چهارم قرار دارد.

مطلب قبلی قاسمی مدیر کانون هواداران سپاهان شد
مطلب بعدی پیروزی پرگل طلایی‌پوشان مقابل پرسپولیس
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN