اخبار

سپاهان در روز درخشش نافعی وچان کردستان را شکست داد
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

سپاهان در روز درخشش نافعی وچان کردستان را شکست داد

در ادامه مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان با گلزنی شقایق روز بهان و درخشش مینا نافعی وچون کردستان را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در ادامه مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ۹ اسفند ماه ۱۳۹۹ تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و وچان کردستان در ورزشگاه صفاییه به مصاف یکدیگر رفتند

بازی در نیمه نخست متعادل آغاز شد و هیچ یک از دو تیم بی‌گدار به آب نمی‌زد. قطع توپ‌های بسیار از سوی هافبک‌های دو تیم در میانه میدان اجازه هنرنمایی را به مهاجمین نمی‌داد.
در ادامه بازی بسیار گرم و مهیج دنبال شد. سپاهانی‌ها که چشم به ساق‌های مهاجمین خود دوخته بودند سرانجام توانستند قفل دروازه پریسا گراوندی را بشکنند و با گل شقایق روز بهان از وچان پیش بیفتند.
گلزن شماره یک تیم سپاهان که تازه موتور گلزنی‌اش روشن شده بود در فاصله یک دقیقه با یک حمله تمام عیار از آشفتگی بالای تیم وچان نهایت بهره را برد تا خود و تیمش را ۲ گله کند.
در واپسین لحظات نیمه نخست توپ با دست مدافع تیم سپاهان برخورد کرد و داور یک ضربه به سود وچان اعلام کرد تا فرصت کم کردن اختلاف در دستان بازیکنان کردستان باشد.

زهرا قنبری پشت ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف همیشه توپ را از بالای تیر افقی دروازه به بیرون زد، اما داور به دستور به تکرار ضربه پنالتی داد.

قنبری این بار توپ را به سمت چپ خود و راست دروازه زد، اما مینا نافعی گلر تیم سپاهان بازهم با یک واکنش بسیار عالی توپ را دفع کرد و مانع از گلزنی تیم وچان شد تا نیمه نخست با همان نتیجه ۲-۰ به سود زردپوشان خاتمه یابد.

در نیمه دوم ، زردپوشان به خوبی بازی را اداره  کردند تا علاوه بر کلیین شیت در این بازی مهم یک پیروزی ارزشمند در هفته سوم کسب کنند.

مطلب قبلی رکاب زنان سپاهان در مسیر آسیا
مطلب بعدی عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN