اخبار

شکست بلندقامتان سپاهان در اولین بازی مرحله پلی‌آف/ امیدها برای صعود همچنان زنده ماند

مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال

شکست بلندقامتان سپاهان در اولین بازی مرحله پلی‌آف/ امیدها برای صعود همچنان زنده ماند

بازی اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال با پیروزی نماینده تبریز مقابل مردان والیبالیست سپاهان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان و در اولین مسابقه، تیم والیبال سپاهان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مس سونگون متحمل شکست شد.

در این رقابت که بیش از ۱۸۰ دقیقه به طول انجامید، بلندقامتان سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و دو دست ابتدایی را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به نفع خود به پایان رساند.

مس سونگون از دست سوم ورق بازی را برگرداند و دست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ با پیروزی پشت سر گذاشت تا تکلیف برنده این رقابت در دست پایانی مشخص شود.

دست پنجم این رقابت پایاپای را سپاهانی‌ها بهتر آغاز کردند اما نماینده تبریز توانست در امتیازات پایانی اختلاف را جبران کرده و در نهایت این دست نیز با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به سود مس به پایان رسید تا سپاهانی‌ها برای صعود به مرحله نیمه نهایی، امیدوار به پیروزی در بازی دوم به میزبانی تبریز باشند.

 

بلندقامتان سپاهان این شانس را دارند که با پیروزی در بازی هفته آینده که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود، کار را به بازی سوم کشانده و یک بار دیگر در اصفهان میزبان مس سونگون باشند.

مطلب قبلی دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با رئیس باشگاه الاهلی قطر
مطلب بعدی پیروزی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل الاهلی قطر
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
1رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN