اخبار

شکست تراکتور صدرنشین در مقابل زیر هجده ساله‌های سپاهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

شکست تراکتور صدرنشین در مقابل زیر هجده ساله‌های سپاهان

تیم زیرهجده سال فولاد مبارکه سپاهان درهفته ششم، گروه اول لیگ برتر کشور با شکست تراکتور تبریز در جایگاه دوم لیگ برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ هفته ششم گروه یک لیگ برتر فوتبال زیر هجده سال کشور از ساعت ۱۴ یکشنبه سیزدهم آذرماه، با رقابت تیم‌های زیر هجده سال سپاهان و تراکتور تبریز در مجموعه ورزشی صفاییه پیگیری شد. در این دیدار بسیار حساس شاگردان محمود ابراهیمی توانستند با یک بازی تهاجمی با سه گل جواد نصیری حریف صدرنشین خود را با نتیجه سه بر یک بدرقه کنند.

در پایان رقابت‌های این هفته، تراکتور صدرنشین و سپاهان در جایگاه دوم گروه اول لیگ برتر زیر هجده ساله‌های باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.

محمود ابراهیمی سرمربی تیم زیرهجده سال سپاهاندر پایان این دیدار گفت: بازی بسیار حساسی داشتیم، بازیکنان من بهترین بازی خود را ارایه داند، ما توانستیم با سه امتیاز شرایط خود را در جدول بهتر کنیم و امیدوار به صعود باشیم، از هر گروه دو تیم صعود میکنند، شرایط تیم تا اینجای کار بنحوی است که مهاجم‌های ما بیشترین گل‌های ما را زدند، ولی جواد نصیری توانست به زیبایی هر سه گل این بازی را به ثمر برساند.

مطلب قبلی روز طلایی هندبال ایران تکمیل شد/ پیروزی سپاهان‌نوین در برابر رعد پدافند
مطلب بعدی افتخار آفرینی ملی‌پوشان سپاهان در تیم ملی هندبال بانوان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/5
1رأی موافق 2رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN