اخبار

شکست مردان والیبالیست سپاهان در شب مصدومیت سخت کاپیتان

شکست مردان والیبالیست سپاهان در شب مصدومیت سخت کاپیتان

هفته پنجم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در حالی با برگزاری ۱۲ رقابت به پایان رسید که تیم فولاد مبارکه سپاهان در دیداری عجیب که با مصدومیت شدید کاپیتانش همراه بود، مغلوب نماینده آمل گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان، تیم‌های سپاهان و کود گلفام به مصاف یک‌دیگر رفتند و آملی‌ها با حضور پرحاشیه ی هوادارانشان و البته با چاشنی شانس، موفق به شکست بلندقامتان پرانگیزه سپاهان شدند.

در این مسابقه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نماینده آمل دست اول را بهتر آغاز کرد و با دفع حملات سپاهانی‌ها و دفاع خوب، موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شود.

دست دوم این دیدار با برتری نسبی بلندقامتان سپاهان مقابل حریفشان همراه بود، اما مصدومیت شدید محمدعلی پیران، کاپیتان و ستاره باتجربه طلایی‌‌پوشان در اواسط این دست و خروج وی از میدان باعث شد تا آملی‌ها به بازی برگردند و این دست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند.

دست سوم مسابقه به صورت پایاپای پیش می‌رفت و دریافت مناسب بازیکنان سپاهان و به ثمر رسیدن امتیازات مهم باعث شد تا بلندقامتان، این دست را با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ با پیروزی پشت سر بگذارند اما جو عجیب سالن پیامبر اعظم آمل به کمک کود گلفام آمد و این تیم در دست چهارم به بازی بازگشت تا این دیدار مهیج، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده آمل به پایان برسد.

لازم به‌ذکر است با توجه به هماهنگی به‌عمل آمده و حق حضور تماشاگران میهمان، تعدادی از بازیکنان فوتبال پایگاه همنام سپاهان در شهر جویبار در این رقابت حضور داشتند و در حال تشویق طلایی‌پوشان بودند که برخی از تماشاگران آملی با رفتارهای دور از شان و زننده مانع تشویق این هواداران شدند.

از نکات عجیب این دیدار نیز می‌توان به توهین هواداران شهر آمل به بازیکنان تیم سپاهان، به ویژه کاپیتان این تیم اشاره کرد که این برخورد از چشم عوامل بازی دور ماند و تا آخرین لحظات این رقابت نیز ادامه داشت.

بلندقامتان سپاهان در دیدار بعدی خود، دوشنبه اول آبان ماه و در اصفهان به مصاف طلایی‌پوشان ورامین خواهند رفت.

مطلب قبلی قدرتی‌زن جوان تیم‌ملی، آرپیجی‌زن جدید طلایی‌ها
مطلب بعدی برتری سپاهان‌نوین و سپاهان مقابل پرواز
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN