اخبار

صعود مقتدرانه جوانان والیبالیست سپاهان به فینال/یک قدم مانده تا قهرمانی!
روابط عمومی /

صعود مقتدرانه جوانان والیبالیست سپاهان به فینال/یک قدم مانده تا قهرمانی!

تیم والیبال جوانان پسر سپاهان امروز و در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف دورنالار ارومیه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ شکست دهد تا با کسب این پیروزی به فینال مسابقات راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز و به میزبانی استان قم با برگزاری مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.

در اولین دیدار این مرحله، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان موفق گردید با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ از سد دورنالار ارومیه بگذرد و به فینال مسابقات راه پیدا کند.

شاگردان علی نصیری با ارائه یک بازی حساب شده و تماشایی توانستند حریف سرسخت خود را در سه دست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۸ بر ۲۶ شکست دهند و مقتدرانه به فینال این مسابقات صعود کنند.

طلایی‌پوشان سپاهان عصر فردا و از ساعت ۱۴ در رقابت نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های شف هوو(منتخب تیم ملی نوجوانان ایران) و رازین پلیمر تهران خواهند رفت.

جوانان والیبالیست سپاهان، با کسب ۸ پیروزی از ۸ دیدار گذشته ی خود توانستند آمار ۱۰۰ درصد پیروزی متوالی را از آن خود کنند و امیدوارند با پیروزی در دیدار فردا، عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به دست بیاورند.

مطلب قبلی آماده‌باش طلایی‌ها برای بازگشت صدر
مطلب بعدی طلایی پوشان به دنبال یک ۳ امتیاز شیرین خانگی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN