اخبار

صید یک امتیازی بلندقامتان سپاهان از اولین قهرمان ادوار لیگ برتر والیبال
بهادر ارشدی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

صید یک امتیازی بلندقامتان سپاهان از اولین قهرمان ادوار لیگ برتر والیبال

در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول والیبال مردان و در جذاب ترین دیدار هفته، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل دخانیات تهران تن به شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان با شکست نزدیک سروقامتان سپاهان مقابل اولین قهرمان ادوار لیگ برتر والیبال به پایان رسید.

در آخرین دیدار این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی نزدیک و تماشایی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل دخانیات تهران، یکی از باسابقه ترین تیم‌های تاریخ والیبال ایران شکست خورد.

در این مسابقه مهیج که بیش از ۱۸۰ دقیقه به طول انجامید، نماینده تهران در دو دست ابتدایی با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۳ مقابل طلایی‌پوشان به پیروزی رسید اما جوانان باانگیزه فولاد مبارکه سپاهان در دو دست بعدی با ارائه یک نمایش متفاوت و با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز میدان شدند تا این ماراتن دیدنی به دست پنجم کشیده شود.

آغاز دست پنجم این مسابقه نیز با برتری سه امتیازی بلندقامتان سپاهان مقابل دخانیات همراه بود اما تجربه نماینده تهران در کسب امتیازات پایانی به کمک این تیم آمد و در نهایت دست پنجم نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود دخانیات به پایان رسید.

گفتنی‌است مردان والیبالیست فولاد مبارکه سپاهان با وجود شکست مقابل دخانیات، هم‌چنان امیدوار به حضور در بین ۴ تیم نخست گروه خود می‌باشند و جمعه هفته آینده در اصفهان به مصاف نماینده یزد خواهند رفت.

مطلب قبلی هاجر دباغی به باشگاه ۱۰۰ تایی های سپاهان پیوست
مطلب بعدی درایت احسان عسگری و پیروزی هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان کشور
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN