اخبار

طلایی‌پوشان میزبان را ناک اوت کردند
روابط عمومی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

طلایی‌پوشان میزبان را ناک اوت کردند

تیم والیبال بانوان سپاهان در نخستین بازی هفته چهارم مهمان تیم گل مازندران بود که در ۳ ست پیاپی بازی را به نام خود ثبت کرد تا همچنان روی نوار پیروزی باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ تیم گل مازندران و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته چهارم در ورزشگاه‌ سرداران قائمشهر از ساعت ۱۲ به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان مهمان پایان یافت.

سپاهانی‌ها این بازی را با ترکیب رویا شیری،نیلوفر یمینی، الهه موسوی، ساینا شجاعی، هستی نصر اصفهانی و بهار بهرامی‌نیا با هدایت مریم حدادی آغاز کرده و از همان ابتدا در امتیازات از حریف پیش افتادند اما مازندرانی‌های میزبان خود را در امتیاز ۱۳ به طلایی‌پوشان رساندند و چند امتیازی هم‌پای مهمان پیش آمدند تا در نهایت دختران بلندقامت اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ ست نخست را به نام خود ثبت کنند.

در ست دوم حریف تلاش کرد پا به پای طلایی‌پوشان پیش رود و در امتیازاتی هم پیش افتاد، اما سپاهانی‌های مهمان فاصله گرفته و باز هم با حساب ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند.

این برتری تا جایی ادامه داشت که ست سوم با فاصله ۱۳ امتیازی، تیم گل مازندران حرفی برای گفتن نداشت و در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ ست و بازی را به بلندقامتان سپاهان واگذار کرد.

به این ترتیب والیبالیست‌های بانوان سپاهان با ۹ پیروزی قاطع ۳ بر صفر همچنان روی مدار پیروزی باقی ماندند تا طلایی‌پوشان همچنان صدرنشین این رقابت‌ها باشند.

مطلب قبلی قهرمان نیم فصل سپاهان در پی نُهمین برد متوالی
مطلب بعدی علیزاده سپاهانی شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN