اخبار

مدیر دپارتمان فوتبال بانوان سپاهان: اعتماد و ریسک پذیری اردلان در مورد جوانان ستودنی است
روابط عمومی /

مدیر دپارتمان فوتبال بانوان سپاهان: اعتماد و ریسک پذیری اردلان در مورد جوانان ستودنی است

مدیر دپارتمان فوتبال بانوان باشگاههای فولاد مبارکه سپاهان می گوید این فصل با تیمی بسیار جوان وارد لیگ بزرگسالانی شدیم که پانزده سال از عمر آن می گذرد و تیم های مدعی و قدر همیشه از بازیکنان ملی پوش و بسیار قدرتمند استفاده کردند و تقریبا همیشه ساختار تیمی ثابتی را دنبال کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، میترا چین سری، مدیر دپارتمان فوتبال بانوان باشگاه سپاهان، اظهار داشت: در ابتدا باید از حمایتها و ارزش گذاری باشگاه سپاهان نسبت به ورزش بانوان تشکر کنم. از حمایت مهندس محمدرضا ساکت و همکاران ایشان در گذشته و در ادامه مسیر، مهندس منوچهر نیکفر، معاونت های مختلف و پرسنل باشگاه که همواره موفقیت ورزش بانوان برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار بوده است.
وی در خصوص وضعیت بسته شدن تیم فوتبال بانوان برای فصل جاری گفت: براساس رویکرد جوان گرایی وبومی گرایی که در ابتدای فصل، باشگاه سپاهان برای تیم های ورزشی خود ترسیم کرد و با توجه به شرایط مشخصی که داشتیم ارزیابی اولیه را آغاز کرده و در گام اول تست ارزیابی گسترده ای را از بازیکنان اصفهانی با حضور کادر فنی داشتیم و سعی کردیم ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه های بومی اصفهان را انتخاب کنیم.
وی افزود: در برخی پست ها که نیاز ما برطرف نشد سعی کردیم از جوانان آینده دار کشور استفاده کنیم؛ ضمن اینکه در کنار جوان گرایی بازیکنان در کادر فنی نیز این مسأله لحاظ شد و هفتاد درصد این موضوع اجرایی شد. نیلوفر اردلان سرمربی تیم، با وجود جوانی رزومه بسیار قوی در بازیکنی و مربیگری در هر دو بخش فوتبال و فوتسال دارند و یکی از دلایل انتخاب ما نیز تبادل نظرات و افکاری بود که در جریان مذاکرات انجام شده به آن رسیدیم. تفکراتی که بسیار نزدیک به نگاه و هدف گذاری ما در سپاهان که رفتن به دنبال سرمایه گذاری بر روی جوانان و پرورش استعدادهای ناب است، بود، مسیری که نشان می داد ایشان همواره روند بازیکن سازی را در  دو بعد اخلاقی و فنی دنبال می کنند در طی ده سال اداره آکادمی تخصصی فوتبال که دارند همواره آن را رعایت کردند.
مدیر دپارتمان فوتبال بانوان سپاهان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدیران باشگاه از این مسأله حمایت کردند  و با ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت فوتبال بانوان در محیطی همراه با آرامش موجب شد تا بتوانیم با برنامه ریزی که داشتیم مسیر خود را تاکنون پیش ببریم. مهمترین سرلوحه ما برای جوانان و بازیکنان بومی سلامت و روحیه جوانمردی است که در ورزش باید رعایت شود که در نیم فصل اول با ارزیابی که داشتیم به خوبی انجام شده است و عملکرد قابل قبولی را پشت سر گذاشتیم.
وی خاطرنشان کرد: این فصل با تیمی بسیار جوان وارد لیگ بزرگسالانی شدیم که پانزده سال از عمر آن می گذرد و تیم های مدعی و قدر همیشه از بازیکنان ملی پوش و بسیار قدرتمند استفاده کردند و تقریبا همیشه ساختار تیمی ثابتی را دنبال کردند. موضوعی که در سپاهان این فصل کاملا تغییر کرد.
وی ادامه داد: به جز چند بازیکن باتجربه و متعصب که در سپاهان ماندند تا تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند و برای نسل آینده باشگاه بماند، بر همین اساس تمامی بازیکنان تیم تغییرات بسیار خوبی داشتند، تیمی که اکثر بازیکنان آن را دهه هفتاد تشکیل می دهند و نهایت هشتاد. بازیکنانی که فصل گذشته نیمکت نشین بودند و یا نهایت زمان بازی آنها کمتر از ده دقیقه بوده در این فصل با تلاش و پیگیری که داشتند به بازیکنان فیکس و تاثیر گذار تبدیل شده اند و زمان زیادی را در زمین حضور دارند و این نشان می‌دهد که مسیر درست و خوبی را سپری کرده ایم.

چین سری تاکید کرد: قدرت ریسک پذیری سرمربی تیم فرصت خوبی به افرادی داد که بازیکنان آکادمی که فصل قبل به تیم اضافه شدن، در این فصل با کمی تغییر و حضور بیشتر در زمین و تاثیر گذاری جرات و جسارت بیشتری پیدا کردند و این مسأله که از سوی سرمربی تیم ایجاد شده و اعتمادی که به جوانان داشت قابل تقدیر است که با شرکت در مسابقات به دنبال کسب تجربه باشند تا در آینده نقش پر رنگ تری در تیم سپاهان داشته باشند.
وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم به اهداف مدنظر خود و باشگاه برسیم. هدف ما ترسیم چشم اندازی قوی برای پنج سال آینده است و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد. امیدواریم در این مسیر بتوانیم با حمایت های خوب باشگاه و در کنار آن رسانه که نقش بسیار پررنگی در رشد و توسعه فوتبال بانوان دارد بتوانیم گام‌های موثری برای آینده برداریم.

مطلب قبلی دابو: در بازی با الهلال، جزئیات، برنده را مشخص می‌کند
مطلب بعدی سپاهان با لباس اصلی خود مقابل الهلال عربستان به میدان می‌رود
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN