اخبار

مراسم رونمایی از تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

مراسم رونمایی از تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد

مراسم رونمایی از تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ عصر امروز جمعه نهم مهرماه سال ۱۴۰۰، مراسم رونمایی از تمرینات تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مجتبی لطفی رئیس و سید علی پزشک عضو هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسئولان ورزش اصفهان و باشگاه سپاهان، کادر فنی و بازیکنان سپاهان برگزار شد جمعی از هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر از مدیران سابق شرکت فولاد مبارکه که در ساخت و تکمیل ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان تلاش کردند برای دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: اهداف فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، توجه به ورزش و مسئولیت‌های اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات مردمی است که عاشقانه با سپاهان زندگی می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: در سالی که گذشت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ۴۸ بازیکن ملی‌پوش را در بخش آقایان تقدیم رشته‌های مختلف ورزشی کرد، در بخش بانوان ۶۷ ملی‌پوش تقدیم تیم‌های ملی شد، در حوزه فوتبال پایه ۱۱ بازیکن تقدیم تیم‌های ملی شد و در رده بزگسالان به تناوب ۳ یا ۴ بازیکن شایسته در تیم ملی حضور داشتند.
ساکت تصریح کرد: این رسالتی بود که شرکت فولاد مبارکه به عنوان خط مقدم تلاش در عرصه اقتصادی و صنعتی در حوزه ورزش نیز اقدامات فراگیر، اساسی و زیربنایی کرد و ورزشگاه بزرگ و زیبای نقش جهان نمادی از حرکت و حمایت کارگران پر تلاش، مدیران، مسئولین، پرسنل و هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه است.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه با حمایت‌های خود در پروژه‌های ملی مردم را در بخش‌های مختلف از جمله در بخش مبارزه با کرونا با تامین اکسیژن تمامی بیمارستان‌هایی که در حال مبارزه  بودند فولاد مبارکه در این راستا تلاش و خدمت کرد و در این بخش هم موفق بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امسال ۹۳ تیم در قالب ۲۳ رشته ورزشی با حضور ۲۴۰۴ ورزشکار و کادر فنی، رسالت بزرگ خود را نه عنوان یک تیم فوتبال بلکه به عنوان یک باشگاه فراگیر بیشترین رشته ورزشی را در بخش آقایان و خانم‌ها به دوش خود دارد و همه این‌ها بر دلیل حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه، هیات مدیره شرکت و البته هیات مدیره باشگاه است.

ساکت ادامه داد: سال قبل حضور قدرتمند، همبستگی تیمی در بخش فنی و مدیریتی نماد رفتار و گفتار متفاوت و پرهیز از بروز ناهنجاری‌های رسانه‌ای و میدانی نسبت به حریف، داور، مطبوعات و سانه‌های مختلف، توجه به استعداد‌های بومی و آکادمی سپاهان نماد‌ها و محور‌های باشگاه بود.

در بخشی از این مراسم از علیرضا مختاری نایب‌قهرمان مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد و پیراهن تیم فوتبال سپاهان که توسط اعضای این تیم امضا شده بود به وی اهدا شد.
در ادامه این مراسم محمدرضا خلعتبری کاپیتان تیم فوتبال سپاهان میثاق‌نامه این تیم را قرائت کرد.
در ادامه مراسم معارفه و جشن پیراهن بازیکنان سپاهان برگزار شد. بازیکنان سپاهان ضمن تقدیم شاخه‌های گل به تمثال علی لندی میثاق‌نامه سپاهان را نیز امضا می‌کردند.

 

مطلب قبلی درخشش دوندگان سپاهان در مسابقات قهرمانی آسیای میانه
مطلب بعدی کوالالامپور اف سی مالزی خواهر خوانده جدید سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN