اخبار

مقابل استقلال دنبال سورپرایز نیستم/ فرقی نمی‌کند در آسیا با چه تیمی بازی کنیم
روابط عمومی /

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال

مقابل استقلال دنبال سورپرایز نیستم/ فرقی نمی‌کند در آسیا با چه تیمی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: معمولا سوپرایزی ندارم و از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم، آکادمی در حال کار کردن است و ما می‌توانیم از بهترین بازیکنانی آکادمی که داریم، استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: یک بازی خوب و مهم است، به هواداران تیم استقلال خوش‌آمد می‌گویم و آن‌ها فقط یک بازی فوتبال را نمی‌بینند، اصفهان چیزهای زیادی برای دیدن دارد و امیدوارم بازی خوب و منصفانه‌ای باشد و مثالی برای جامعه باشیم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان آکادمی ادامه داد: معمولا سوپرایزی ندارم و از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم، آکادمی در حال کار کردن است و ما می‌توانیم از بهترین بازیکنانی آکادمی که داریم، استفاده کنیم، سال قبل سال مهمی بود که آشنایی زیادی با بازیکنان آکادمی نداشتم اما امسال آشنایی بیشتری با آن‌ها دارم.

مورایس تصریح کرد: بازیکنان باکیفیت بیشتری از آکادمی داریم، استفاده از بازیکن با سن پایین‌تر یا بالاتر این سوپرایز نیست، بازی با استقلال بازی با ارزش‌ها است و امیدوارم در آینده بتوانیم بازیکنان بیشتری از آکادمی داشته باشیم، بازیکنانی خوبی از آکادمی داریم که باید کیفیت خود را ارتقا دهند و امیدوارم در آینده بتوانیم از آن‌ها بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد این‌که ممکن است، سومین بار استقلال را ببرد یا نه، گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، می‌خواهیم ببریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازی فردا را برنده شویم، این بازی بزرگ و متفاوتی مانند دربی است؛ احساسات زیادی پشت بازی است و اتفاقات زیادی می‌افتد، امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم و تماشاگران در‌ ورزشگاه از بازی لذت ببرند و بازی منصفانه و عادلانه‌ای باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌توانستم آینده را پیش‌بینی کنم، نمی‌دانم چقدر انسان بزرگی بودم، احتمالا به افراد زیادی کمک کنم و اتفاقات خوب و بد را خبر دهم ولی نمی‌توانم متاسفانه این کار را انجام دهم و نمی‌توانم جوابی داشته باشم.

مورایس در مورد احتمال حضور نیازمند در بازی فردا بیان داشت: اگر بازی وجود داشته باشد که قرار باشد، نیازمند بازی کند، این بازی است، نه به خاطر شرایط و حساسیت بازی، بلکه به خاطر شارژ احساساتی که شده است، هر بازیکنی در این شرایط قرار بگیرد از وی حمایت می‌کنم تا بازی کند و از بازی لذت ببرد
اگر پیام بگوید شرایط بازی را ندارد، بازهم از وی حمایت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال یا الاتحاد عنوان کرد: احساسات من در‌ مورد این بازی‌ها این‌گونه است که مربی این‌طور تیم‌ها بوده‌ام، آن‌ها تیم خوبی هستند و ما هم تیم خوبی هستیم و فکر می‌کنم اسم‌ها بازی نمی‌کنند، باورهای خودم را دارم و فکر می‌کنم شانس ما و آن‌ها برابر باشد، فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی کنیم و برای من هیچ فرقی نمی‌کند.

وی ادامه داد: با هرتیمی که قرار شد، بازی می‌کنیم، هراتفاقی بیفتد، ممکن است در مرحله بعدی به تیم دیگری بازی کنیم اما کنجکاو هستم بدانم با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم.

مورایس در مورد برنامه‌اش برای بازی با استقلال تصریح کرد: برنامه من یک راز است، بابت بازیکنانی که دارم، خوشحالم، نمی‌توانیم این‌طور پیش برویم و چالش است و باید برخورد کنیم و با بازیکنانی که داریم، پیش برویم، تیم‌های دیگر بازیکنانی مانند نیمار و اوتاویو دارند ما هم بازیکنان خودمان را داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: بازیکنان جوان فرصت بازی دارند، برخی بازیکنان مصدوم هستند و یا کارت زرد و قرمز می‌گیرند، دنیا به آخر نمی‌رسد و باید به بازیکنانی که داریم اعتماد کنیم، باید بازی کنیم و لذت ببریم؛ بازار نقل و انتقالات بسته نشده اما آروزی رفتن کسی یا آمدن کسی را ندارم و می‌خواهیم تیم را به بهترین شکل بسازیم.

مطلب قبلی ۶ قهرمان طلایی‌پوش، پایه ثابت تیم ملی
مطلب بعدی تیم‌های دارت بانوان و آقایان صنعت فولاد، در مسیر مسابقات کشوری
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN