اخبار

منتخبین فرهنگی کشور میهمان نقش‌جهان شدند
روابط عمومی /

منتخبین فرهنگی کشور میهمان نقش‌جهان شدند

رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور از ورزشگاه نقش‌جهان و موزه افتخارات سپاهان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، نخستین نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور به دعوت از شهرداری اصفهان در شهر اصفهان برگزار شد و باشگاه سپاهان نیز در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان این جمع بود.

از همین رو رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور از بخش‌های مختلف ورزشگاه نقش‌جهان و موزه افتخارات و توریسم ورزشی باشگاه سپاهان در این نقش‌جهان بازدید کردند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این بازدید توضیحات مربوطه در مورد موزه افتخارات ورزشی، استاندارهای ورزشگاه نقش‌جهان و فعالیت‌های باشگاه سپاهان در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

ساکت همچنین یادآور شد که نزدیک به ۱۴۰ بازیکن پسر و دختر از باشگاه سپاهان به تیم‌های ملی در رشته‌های متخلف راه پیدا کردند و باشگاه سپاهان در راستای افتخار نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: سالن چند منظوره‌ای را در مجموعه نقش‌جهان داریم و امسال باشگاه سپاهان میزبان جام باشگاه‌های هندبال آسیا در اصفهان است و بعد از ۱۳ سال این میزبانی به ایران رسیده است.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در این بازدید اظهار داشت: رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور در ورزشگاه نقش‌جهان حضور پیدا کرده و از موزه باشگاه سپاهان بازدید داشتیم.

وی همچنین بیان داشت: یکی از دلایل موفقیت ملی و بین‌المللی باشگاه سپاهان، مدیریت خوب جناب ساکت بوده است، باشگاه سپاهان از معدود باشگاه‌هایی است که فرهنگ و ورزش توام با یکدیگر پیگیری می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین عنوان کرد: در حالی که در ورزش کم‌تر از فرهنگ استفاده می‌شود، استفاده از عکس شهدا و سردیس شهید سلیمانی در ورزشگاه‌ نقش‌جهان نمادی از توجه به ارزش‌های فرهنگی و اسلامی توسط باشگاه سپاهان است.

مطلب قبلی ۶ سپاهانی به تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شدند
مطلب بعدی اشتباهات فاجعه آمیز داوری غیر قابل تحمل شده است
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN