اخبار

مورایس: هر دو دروازه‌بان روز خوبی را داشتند
روابط عمومی /

نشست خبری پس از دیدار با تراکتور

مورایس: هر دو دروازه‌بان روز خوبی را داشتند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اتفاقاتی که افتاد، بازی صفر بر صفر شد، هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما باید نتیجه را قبول کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: دومین‌بار است که به تبریز آمدم و در این ورزشگاه مقابل تراکتور بازی کردیم، می‌توانم بگویم عاشق این جو بودم، یک ساعت و نیم قبل از بازی رسیدم و ورزشگاه پر بود و این یک فوتبال واقعی بود

وی ادامه داد: اتفاقاتی که افتاد، بازی صفر بر صفر شد، هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما باید نتیجه را قبول کنیم.

مورایس در پاسخ به این‌که تماشاگران بهتر از تیم‌ها بودند، گفت: نظر خوبی است، فکر می‌کنم در زمین بیشتر دعوا بود تا بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد خط حمله سپاهان گفت: هروقت گل نزنیم و گل بخوریم، نگران هستیم، البته همینطور گل نخوردیم، تراکتور ۲ موقعیت داشت که گل نزد، ما و تراکتور همیشه با این مشکل گل نزدن رو به رو هستیم، هر دو دروازه‌بان روز خوبی را داشتند، با بزرگ‌ترین مهاجمان دنیا کار کردم و آن‌ها نیز موقعیت از دست می‌دهند.

وی در مورد ایجاد درگیری در پایان بازی گفت: یادم نمی‌آید.

مورایس در پاسخ به این‌که دروازه‌بان بازی مستقیم انجام می‌داد، گفت: می‌خواستید، بازی‌سازی کنیم؟ بازیکنان بازی می‌کنند و من در زمین بازی نمی‌کنم، یعنی هیچ‌وقت بازی‌سازی نکردیم؟ جوابی برای این سؤال ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ادامه لیگ گفت: آرزو می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی‌ها را ببریم.

وی در پایان در مورد وضعیت مصدومیت پیام نیازمند، عنوان داشت: یک شکستگی در استخوان روی پا دارد.

مطلب قبلی تساوی سپاهان و تراکتور در یادگار امام
مطلب بعدی تساوی سپاهان در شیراز با چاشنی بدشانسی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN