اخبار

نگاه حرفه‌ای سپاهان به سلامت ورزشکاران
روابط عمومی /

نگاه حرفه‌ای سپاهان به سلامت ورزشکاران

رویدادی مشاوره‌ محور درباره کیفیت سبک زندگی، تغذیه سالم و خواب ورزشکار برای تیم‌ والیبال بانوان زیر ۱۸ سال برگزار شد که در آن دکتر اسحاقیان به صحبت درباره اصول حرفه‌ای زندگی ورزشکاری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ جلسه مشاوره تیمی با موضوع سبک زندگی و تغذیه سالم و راهکارهای طب سنتی برای سلامت تغذیه‌ و خواب ورزشکاران با حضور دکتر اسحاقیان برای تیم والیبال بانوان زیر ۱۸ سال برگزار شد.

این گفت‌وگوی سلامت محور در راستای رشد و آموزش علمی و تخصصی ورزشکاران برنامه‌ریزی شده و به عنوان یکی از شاخه‌های برنامه جامع 'همراه تیم' باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه خواهد داشت. 

در این جلسه مباحثی چون خواب ورزشکار، ترشح هورمون رشد در سنین زیر ۱۸ سال، سبک زندگی صحیح، طب سنتی و تغذیه سالم مطرح شد.

گفتنی است حوزه مدیریت فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب برنامه فرهنگی-آموزشی دوره 'همراه تیم' را با چهار سر فصل اختصاصی دنبال می‌کند.

 در این برنامه نسبتا بلندمدت که توسط حوزه مدیریت فرهنگی باشگاه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، بخش‌های تغذیه وسبک زندگی سالم با ارائه دکتر اسحاقیان، عِرق سپاهانی و انتقال تجربه با بازیکنان بزرگسالان، سواد رسانه با تدریس دکتر هاشمیان ودکتر شهیر و مبحث روانشناسی با همکاری دکتر علی بیک در نظر گرفته شده است.

 

مطلب قبلی اردوی تدارکاتی سپاهان در تهران / ملی‌پوشان سپاهان شنبه به تیم اضافه می‌شوند
مطلب بعدی دانش افزایی سرمربی تیم فوتبال سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/7
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN