اخبار

نگاه یکسان به ورزش آقایان و بانوان؛ سیاست قطعی باشگاه

مدیر عامل باشگاه سپاهان بیان کرد:

نگاه یکسان به ورزش آقایان و بانوان؛ سیاست قطعی باشگاه

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت : باشگاه سپاهان و مجموعه فولاد مبارکه رویکردی بین‌المللی داشته و جنسیت خانم یا آقا برای ما فرقی ندارد. زیرا این امر دیدگاه جمهوری‌ اسلامی و تاکید رهبر انقلاب است. تیم والیبال بانوان نیز در راستای سیاست راهبردی باشگاه به موفقیت‌های خوبی رسیده‌اند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ محمدرضا ساکت در نشست صمیمانه مسئولین باشگاه با تیم والیبال بانوان پس از کسب عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ سری‌آ، اظهار کرد: خرسندیم که تیم والیبال بانوان در نخستین سال تشکیل و حضور موفق شد در راستای سیاست راهبردی باشگاه سپاهان به عنوان یک اسپورت کلاب فعالیت کند.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه فولاد مبارکه به عنوان رسالت فرهنگی، اجتماعی، دینی، ملی و ارزشی توجه به ورزش و زیرساخت‌هایش را مورد نظر دارد و یکی از راهبردهای ما توجه به رشته خانم‌ها و آقایان به موازات و مساوات است.

ساکت نگاه ملی فرهنگی باشگاه را توجه به همه جوانان شایسته دانست و گفت: جوانان عناصری هستند که شرکت فولاد در قالب باشگاه باید کشف کرده، آموزش و ارتقا داده و به تیم‌های ملی معرفی کند تا به رسالت خود  برای سالم‌سازی جامعه، نشاط، شادمانی و ارتقای نام سپاهان عمل نماید. مفتخریم نخستین اعزام‌‌های بانوان را به رویدادهای ملی و بین المللی را انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه پر افتخار سپاهان با تاکید بر لزوم همگام‌سازی ورزش بانوان و آقایان، افزود: در تیم‌داری رویکردی بین‌المللی داشته و جنسیت خانم یا آقا برای ما فرقی ندارد. این نگاه فولاد مبارکه است، زیرا این امر دیدگاه جمهوری‌ اسلامی و تاکید رهبر انقلاب است. راهبردمان توسعه همزمان رشته‌های بانوان و آقایان است و در همین راستا تیم والیبال بانوان را تشکیل دادیم و بازیکنان شایسته، توانا و مستعد را با کمک کادر فنی قوی جمع کردیم.

او همچنین خطاب به بلندقامتان والیبال بانوان سپاهان، ابراز امیدواری کرد: نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتید و امیدوارم نیم فصل دوم را با همان اقتدار و انرژی ادامه دهید. ما نیز همه جانبه در کنار شما هستیم تا با تمرکز و آمادگی بیشتر صعود به مراحل بالاتر را جشن بگیریم.

ساکت اضافه کرد: به نمایندگی از هیئت مدیره و مجموعه باشگاه اینجا هستیم و به تک تک شما افتخار می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان در خصوص روند تشکیل و تیم‌داری در این باشگاه، توضیح داد: هر رشته‌ای ایجاد می‌شود از هرم مدارس و آکادمی تا رده‌های نونهالان، نوجوان امید و بزرگسالان تاسیس می‌شود. تمام راهبرد، اندیشه از راس هرم به پایه‌های هرم تزریق می‌شود تا استعدادها از پایه به رأس برسند. افتخار داریم رشته والیبال را به عنوان یک رشته مانا و ماندگار به باشگاه سپاهان سنجاق شده است. ساختار ایجاد کرده و مسیرش را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

مطلب قبلی ادای احترام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به قهرمانان بندر انزلی
مطلب بعدی ترکیب سپاهان مقابل ملوان اعلام شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN