اخبار

نیم فصل اول با پیروزی به پایان رسید/ والیبال سپاهان، شکست ناپذیر در خانه
روابط عمومی /

نیم فصل اول با پیروزی به پایان رسید/ والیبال سپاهان، شکست ناپذیر در خانه

هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال با پیروزی قاطع مردان والیبالیست فولاد مبارکه سپاهان مقابل آرتین بشرویه به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان، تیم سپاهان در مصاف با نماینده استان خراسان جنوبی به پیروزی ۳ بر ۱ دست یافت.

در اولین دیدار این هفته، تیم فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی تماشایی با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل آرتین بشرویه به برتری رسید و با کسب این پیروزی به یک رکورد جالب دست یافت.

سپاهانی‌ها با پیروزی در این دیدار موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خودشان در دیدارهای خانگی را با کسب ۶ برد ثبت کنند.

در این رقابت حساس، طلایی‌پوشان سپاهان در دو دست ابتدایی با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۲ پیروز از میدان خارج شدند اما بازیکنان آرتین پس از رقم خوردن نتیجه عجیب دست دوم به خود آمدند و موفق شدند دست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پایان برسانند.

بلندقامتان سپاهان در دست چهارم و پس از اجرای دستورات کادرفنی به بازی برگشتند و همانند دست دوم، اختلاف خودشان را از ابتدا با آرتین به ۸ امتیاز رساندند و در نهایت توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ این دست را با پیروزی پشت سر بگذارند و در نهایت فاتح دیدار لقب بگیرند.

مردان والیبالیست فولاد مبارکه سپاهان با کسب این پیروزی، نیم فصل اول لیگ را با حضور در جایگاه سوم جدول گروه دوم به پایان رساندند.

گفتنی است نیم فصل دوم لیگ دسته اول والیبال مردان، از سیزدهم آذرماه و با برگزاری ۱۰ دیدار آغاز خواهد شد.

مطلب قبلی رأی کمیته استیناف AFC اعلام شد/ پیگیری سپاهان در CAS
مطلب بعدی ۳ تیرانداز سپاهانی به تیم ملی تیراندازی دعوت شدند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN