اخبار

هدف این تیم، حفظ قهرمانی ۵ ساله است
روابط عمومی /

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان:

هدف این تیم، حفظ قهرمانی ۵ ساله است

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان پیش از اعزام به هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر، گفت:نسبت به سال‌های قبل تعداد بازیکنان بومی بیشتر شده و هدفمان حفظ قهرمانی ۵ ساله با جوانگرایی و بومی‌گرایی است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ صدیقه اشتری در گفت‌وگو با پایگاه خبری باشگاه هدف اصلی تیم را حفظ عنوان قهرمانی ۵ ساله و رسیدن به جام ششم اعلام و اظهار کرد: با توجه به جوانگرایی و بومی گرایی‌های انجام شده، امیدوارم در آینده نزدیک از بازیکنان غیر بومی در جریان تیم خبری نباشد. هدفمان حفظ قهرمانی ۵ ساله است و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در طرح استعدادیابی و تمرینات آکادمیک حمایت چشمگیری از بازیکنان و تیم داشته است.

وی افزود: تیم والیبال نشسته سپاهان از اوایل سال ۱۴۰۱ به مرور انتخاب شد و با توجه به اینکه قرار بود امسال حتماً آکادمی و تمرینات هفتگی داشته باشیم، از شهریورماه استارت این کار زده شد.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان ادامه داد: دو روز در هفته (روزهای سه شنبه و جمعه) روزی سه ساعت تمرینات به طور منظم و مستمر ادامه داشت و به دنبال جوانگرایی در تمرینات آکادمی بودیم.

وی با اشاره به نتایج مثبت تشکیل آکادمی تخصصی والیبال نشسته بانوان، تصریح کرد: نیروهای مستعد و خوبی شروع به فعالیت کرده‌اند. با برپایی آکادمی و طرح استعدادیابی شرایط آمادگی جسمانی و تاکتیکی تیم هر روز بهتر از قبل می‌شود و برای مسابقات لیگ برتر در بهمن ماه آماده می‌شویم.

اشتری تاکید کرد: نسبت به سال‌های قبل تعداد بازیکنان بومی بیشتر شده و تلاش کرده‌ایم تا تعداد بازیکنان غیر بومی تیم هر سال کمتر باشد.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در ادامه درباره لیگ امسال، توضیح داد: از دوم بهمن ماه اردو تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در مجموعه صفائیه آغاز شده و پس از آن نهم بهمن ماه برای برگزاری هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر راهی ساری خواهیم شد.

گفتنی است تیم والیبال نشسته بانوان امسال با ترکیب زینب ملکی، فاطمه یوسفی، نرجس سخایی، زهرا یزدانی، مینا جعفری، فاطمه پریشانی، مهدیه بختیاری، سمیه سادات محتشمیان، هانیه سادات موسوی، فاطمه شادمان فر، مبینا لونی، بتول خلیل زاده، فاطمه جهانی، مهری فلاحی و زهرا نجاتی به سرمربی‌گری صدیقه اشتری در لیگ برتر ۱۴۰۱ حاضر خواهد شد.

مطلب قبلی محک شاگردان بصیرت در کنار شاگردان مورایس
مطلب بعدی ذوالفقاری:دوره دابل پاس فلسفه فوتبال و تمرین از پایه بود/ سختی مربیگری را در جوانی به جان می خرم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN